Sayfa 48/57 İlkİlk ... 3845464748495051 ... SonSon

Konu: UEFA 2018-2019 Şampiyonlar Ligi Sezonu

  1. #706
    Bu Real Madrid'e ne olmuş böyle? Olayın Ronaldo ile alakası da yok bence. Kendi sahalarında Ajax'tan 4 gol yemeleri bir tek Ronaldo gitti, böyle oldu ile açıklanacak bir durum değil.

  2. #707
    Alıntı Mehmet Erhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu Real Madrid'e ne olmuş böyle? Olayın Ronaldo ile alakası da yok bence. Kendi sahalarında Ajax'tan 4 gol yemeleri bir tek Ronaldo gitti, böyle oldu ile açıklanacak bir durum değil.
    Yaşlı, formsuz, motivasyonunu kaybetmiş oyuncular. Kötü bir teknik direktör. Yeri dolmayan ve gidenler ilk etapta tabiki CR7. Ajax ise şuan çok güçlü. Bayern da aynı sorunu yaşadı ama şanslıydı.

    Gesendet von meinem SM-G930F mit Tapatalk

  3. #708
    Sen nasıl bi salaksın kimpembe 90+3 te yaptığı penaltıya bak yapılacak şey mi şu

  4. #709
    Ne sürprizler oluyor yahu. Haftaya Schalke City'i elerse değişik bir son 16 turu yaşayacağız.

  5. #710
    Pepe acayip oynuyor

  6. #711
    ''burası şampiyonlar ligi adamlarla çocukların ayrıldığı yer'' demişler..

  7. #712
    Kartal
    Üyelik tarihi
    Haziran 2008
    Yer
    mAinz almanya/frankfurt mekan kafamiz duman alayina isyan carsi berlin ulan
    Yaş
    34
    oha penalti degilmiydi o ya?

  8. #713
    Maasini alan pepe ile maasini alamayan pepe farki

    Gesendet von meinem SM-G930F mit Tapatalk

  9. #714
    Manı nasıl eledı ya psg yı.vay anasını ya cok sasırdım.gunduz manu da 8-10 eksık var yazıyordu.

  10. #715
    88. Dakikada kapatmıstım Manu macını [emoji16]


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  11. #716
    Boykoyu iyi izleyin...bizim taraftarda tutmadı anlayışı yok hemen kaleci değil bilmem ne şimdide kariusa yapılıyor aynı şey

  12. #717
    Ne yapalim belki düzelir diye 5 yil kötü performans veren kalecilerle mi gecirelim. Ilk sezonda tutan da oluyor. Fabri gibi. O yol daha dogru. Kaleci konusunda sabir olmaz.

    Gesendet von meinem SM-G930F mit Tapatalk

  13. #718
    Alıntı Hamit Bektas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne yapalim belki düzelir diye 5 yil kötü performans veren kalecilerle mi gecirelim. Ilk sezonda tutan da oluyor. Fabri gibi. O yol daha dogru. Kaleci konusunda sabir olmaz.

    Gesendet von meinem SM-G930F mit Tapatalk
    Ona katılıyorum ama deniyorya kaleci değil,ben kaleye gçsem daha iyi oynarım yok ptt kalecisi olamaz falan filan bu laflara kıl oluyorum

  14. #719
    Kartal
    Üyelik tarihi
    Haziran 2008
    Yer
    mAinz almanya/frankfurt mekan kafamiz duman alayina isyan carsi berlin ulan
    Yaş
    34
    schalke.. acaba??

  15. #720
    Ronaldo hattrick yaptı futbol katili Atletico eleniyor iyi oldu hatta ilk macta Simone tribune pis bir hareket yapmıştı elenmesi iyi oldu forza Juve