Konu: Sper Lig 2017 - 2018 Sezonu Tm Malar

  1. #5386
    Alnt Ozan Caner Pirim Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Alnt Halil Ibrahim Celtikcilioglu Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    yi de Rocky philadelphial [emoji23]


    Tapatalk kullanarak iPhone araclyla gnderildi
    Philedelphia pensilvanya elayetinin ehri sanrm...
    Evet ehirde rocky'nin merdivenleri karak antreman yapt yerde heykeli varm. Balant kurulmak istenirse kurulur.. bir ey kar m bilmem.. enol Gne'in syledii alakasz bir iir dizesi bile bir hafta 10 gn imal ekilde tartld neticede. Zaten ok gereksiz bir i yapmlar.. son yllarn en iyi sezon balangc yaptklar bir dnemde "ayaa kalk" falan.. yersiz olmu. Temiz niyetli bir i bile olsa cidden faydasz ve gereksiz.

  2. #5387
    Kartal
    yelik tarihi
    Austos 2008
    Yer
    - Hcum Beikta Hcum -Datdiri Dat Dat
    Ya
    30
    bide azlar aldnda bize ezik derler.
    kardeim 8 puan ndesin bu neyin ayaa kalk muhabbeti
    az biraz akll olun... Birde kareografi iin bir ton gndem yapmlard.
    Demek ki nal aysal bu ii daha iyi yapyor Dursundan

  3. #5388
    Fotoma haber yapm koreografiyi Feto balants var m diye? Bu arada ayn pankart bu hafta Silivri Urfa manda da alm. Enteresan


    Tapatalk kullanarak iPhone araclyla gnderildi

  4. #5389
    Bu ma ders olmutur kardelere, 2-3 hafta iinde herkes hakettii mevkiye dnyor

  5. #5390
    Alnt lker Uysal Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Bu qaraba muhabbet ne ya
    Bu yazyla ilgili

    Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

  6. #5391
    Alnt Necmettin Firat Ozkan Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Alnt Ozan Caner Pirim Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Alnt Halil Ibrahim Celtikcilioglu Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    yi de Rocky philadelphial [emoji23]


    Tapatalk kullanarak iPhone araclyla gnderildi
    Philedelphia pensilvanya elayetinin ehri sanrm...


    Evet ehirde rocky'nin merdivenleri karak antreman yapt yerde heykeli varm. Balant kurulmak istenirse kurulur.. bir ey kar m bilmem.. enol Gne'in syledii alakasz bir iir dizesi bile bir hafta 10 gn imal ekilde tartld neticede. Zaten ok gereksiz bir i yapmlar.. son yllarn en iyi sezon balangc yaptklar bir dnemde "ayaa kalk" falan.. yersiz olmu. Temiz niyetli bir i bile olsa cidden faydasz ve gereksiz.

    yalnz hakikatten hi aklmda yokken byle bir ey, bir anda lan yoksa olabilir mi diyorum kendi kendime. 1 hafta nce fg nin ayaa kalk mesajlar falan. ilgin eyler olacak gibi, hadi bakalm.

  7. #5392
    Renklilerin biz hakem diye alarken dalga gemeleri zerine, dn akamki cc harikayd.

  8. #5393
    Sebahattin irin televizyonda konuurken, bizim tribn abilerimizle gurur duydum. Adam konumay bilmiyor. Son olarak Ahmet akar sen ultraslan.com'a rportaj verdin mi diyerek sebonun cemaati yalad yazy sorunca inanlmaz panik oldu ve samalad. Pankart yapan rencileri de satt hepsini tanyamam ben diyerek.

  9. #5394
    Hakemin de byle bir ma ynetmesi cierimin yalarn eritti.

  10. #5395
    Yine bi balkta puanlar kaybettirdik, gzel oldu [emoji3][emoji3]

  11. #5396

    Sper Lig 10. Hafta Malar

    Vurduun gol olsun Trabzon, bi halta yara da puan fark iyice azalsn. Kayseri'den deplasmanda pek midim yok ama yine de belli olmaz Fener bu herkese puan kaydedebilecek potansiyele sahip

  12. #5397
    Alnt Necmettin Firat Ozkan Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Alnt Ozan Caner Pirim Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Alnt Halil Ibrahim Celtikcilioglu Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    yi de Rocky philadelphial [emoji23]


    Tapatalk kullanarak iPhone araclyla gnderildi
    Philedelphia pensilvanya elayetinin ehri sanrm...
    Evet ehirde rocky'nin merdivenleri karak antreman yapt yerde heykeli varm. Balant kurulmak istenirse kurulur.. bir ey kar m bilmem.. enol Gne'in syledii alakasz bir iir dizesi bile bir hafta 10 gn imal ekilde tartld neticede. Zaten ok gereksiz bir i yapmlar.. son yllarn en iyi sezon balangc yaptklar bir dnemde "ayaa kalk" falan.. yersiz olmu. Temiz niyetli bir i bile olsa cidden faydasz ve gereksiz.
    yle ehir orann ama Rockyden Pensilvanyaya balant kurmak iin baya bir kasmak lazm. Filmde sadece philadelphial olduu sylenir. Bo yere filmi pi edecekler Rocky izlemekte su olacak.
    Asl sylenen szle gn nce verilen vaaz karlatrlmal.


    Tapatalk kullanarak iPhone araclyla gnderildi

  13. #5398
    Trabzon ynetimi iin de bu ma son ans olacaktr. Neyi var neyi yoksa saldrrlar artk. Dier malar da gzel. Kayseri artk uyumlu bir kadroya sahip. Fener'e elme takar. Bizim Baakehir ve Alanya malar da kolay deil ama kaypsz geelim artk.

  14. #5399
    bu hafta ok gol olur.

  15. #5400
    hayrlsyla bi yenelim ibb yi de gerisi gelir sonra inallah