Sonuçlar: 2014 Brezilya Dünya Kupası Favoriniz Kim?

Katılımcı sayısı
1040. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Brezilya

    224 21.54%
  • İspanya

    61 5.87%
  • Hollanda

    42 4.04%
  • İngiltere

    32 3.08%
  • İtalya

    64 6.15%
  • Fransa

    20 1.92%
  • Arjantin

    194 18.65%
  • Almanya

    267 25.67%
  • Portekiz

    36 3.46%
  • Diğer

    100 9.62%

Konu: 2014 Dünya Kupası

  1. #1666
    İmkansız maalesef.

  2. #1667
    Cezayir'in solbek yardiriyor

  3. #1668
    Almanya bi adam akilli oynayip Cezayir defansini geçemedi vallaha yaww:-)

  4. #1669
    Kartal
    Üyelik tarihi
    Haziran 2014
    Yer
    almanya-donauwörth
    Yaş
    38
    cezayir gercekten iyi takim, biraz cesur olsalar aglatacaglar almanlari

  5. #1670
    Kosta Rika'ya inanıyoruz. La vittoria sara nostra!

  6. #1671
    Cezayirin kalecisi iyi mi kötü mü anlayamadım.Her topu çikarsada her an patlayacakmış gibi duruyor

  7. #1672
    Alıntı Mehmet Erhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    En banko eşleşme bence. Almanya, hunharca gebertir Cezayir'i diyeceğim; ama Dünya Kupası da belli olmuyor. 2-3 farklı bir galibiyet alır Almanya.
    Almanya'nın sorununun kaynağı benim. Şu yoruma normal süre 0-0 bitecek kalan 5 dakikada gol gelmezse.

  8. #1673
    Senin Allah belanı versin Almanya bu kadar aleni şike yapıp o golü atmadınya bidahaki turda bariz hakem hatasıyla elenirsin inşallah.

    Ulan gol atmamak için herşeyi yaptınız be.Al o çıkardıgın sacmasapan kadroyuda icine sok Low.

  9. #1674
    Alıntı Kadir Tunc Fayiz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Senin Allah belanı versin Almanya bu kadar aleni şike yapıp o golü atmadınya bidahaki turda bariz hakem hatasıyla elenirsin inşallah.

    Ulan gol atmamak için herşeyi yaptınız be.Al o çıkardıgın sacmasapan kadroyuda icine sok Low.
    Kaç basmıştın abi

  10. #1675
    Hollanda 1

    Fransa Handikap

    Almanya Handikap

    200 lira verdik cokda emindim adamlar kaleye gitmedi böyle bişey yok kardesim ya

  11. #1676
    Geçmiş olsun abi futbol böyle bir şey. Maçlar oynanmadan önce bakarsan en sağlamı Almanya ama olmayınca olmuyor.

  12. #1677
    Kartal
    Üyelik tarihi
    Ağustos 2013
    Yer
    T.Z. nin olmadığı yerlerden..
    Yaş
    25
    Hani nerde o eski Alamanya
    Şaka bir yana Almanya'nın forveti yok yav. :/

    Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk

  13. #1678
    Alıntı Kadir Tunc Fayiz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hollanda 1

    Fransa Handikap

    Almanya Handikap

    200 lira verdik cokda emindim adamlar kaleye gitmedi böyle bişey yok kardesim ya
    Usta o kuponun buraya kadar gelmesi bile mucize

  14. #1679
    Alıntı Cafer Evirgen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Usta o kuponun buraya kadar gelmesi bile mucize
    Bende ona yanıyorumya O iki maç son dakkalarda geldiyse buna kesin gozuyle bakıyodum.Ama gercekten oynamadılar.Uzatmadada handikap yapıcak serefsizler

  15. #1680
    Alıntı Kadir Tunc Fayiz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende ona yanıyorumya O iki maç son dakkalarda geldiyse buna kesin gozuyle bakıyodum.Ama gercekten oynamadılar.Uzatmadada handikap yapıcak serefsizler
    Abi bugün hem Fransa'nın hem de Almanya'nın aynı anda kazanması bahisin doğasına aykırıydı zaten.

    Sağlık olsun.