Sayfa 4/6 İlkİlk 123456 SonSon

Konu: NBA 2017-2018 Sezonu

  1. #46
    NBA otoriteleri iyi ki buraları okumuyor, adamların dengesi bozulurdu herhalde.
    Curry olmadan GSW yine şampiyon olurmuş, anlıyorum..

  2. #47
    Jordan severler Kobe'yi sevmezdi çünkü Jordan ile kıyaslanırdı Kobe. Sonra Lebron geldi yine Jordan severler sevmedi. Kobe sevenler ayrı bir uyuz oldu. Lebron yaşlandıkça daha komple bir oyuncu oldu ve herkesin takdirini kazandı. Bu kez de Curry çıktı Lebron severler adamdan nefret ediyor Bunlara hiç gerek olmadan keyfini çıkardın bence beyler. Basketbolu izlemek ile oynamak arasındaki fark dehşet. Amatör oyuncu gözüyle baktığım zaman en zor işleri en basit gibi gösteren en aykırı oyuncu tartışmasız James Harden. Fakat takımıma alır mıyım almam Curry'siz GSW malzemesiz pizza demişti birisi ama hatırlamıyorum gerçekten öyle.

  3. #48
    Yukarıda Arda abi var o habire sataşır krala. LeBron'u Jordan'la kıyaslarım bi, Curry gibilerle kıyaslamam ki Curry'den bu yüzden nefret edeyim ben bu adamın abartıldığını düşündüğümden ve inanılmaz itici jest mimiklerinden dolayı sevmiyorum. Yoksa LeBron nere Curry nere.

  4. #49
    Alıntı Halil Umut Eyaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yukarıda Arda abi var o habire sataşır krala. LeBron'u Jordan'la kıyaslarım bi, Curry gibilerle kıyaslamam ki Curry'den bu yüzden nefret edeyim ben bu adamın abartıldığını düşündüğümden ve inanılmaz itici jest mimiklerinden dolayı sevmiyorum. Yoksa LeBron nere Curry nere.
    bu inanılmaz itici jest ve mimiklerinden dolayı adamı tarihin en sempatik oyuncusu olarak gösterenler var abi. ama bende nefret ediyorum o alaycı jest ve mimiklerden.



    özellikle şu olay.

  5. #50

  6. #51
    Alıntı Arda Çelikmaden Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Koçum Curry sadece şut sokmuyor
    Arada iki de penetre yapıyor doğrudur abi

    Ben cidden Westbrook, CP'yi falan daha önde görüyorum daha seyir zevki veren kaliteler bunlar bence abi.

  7. #52
    Alıntı Halil Umut Eyaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Arda Çelikmaden Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Koçum Curry sadece şut sokmuyor
    Arada iki de penetre yapıyor doğrudur abi

    Ben cidden Westbrook, CP'yi falan daha önde görüyorum daha seyir zevki veren kaliteler bunlar bence abi.
    Westbrook tartışılır da CP ne yahu.

  8. #53
    Curry olmasa da GSW raad kazanır dendi. Okurken gözlerime inanamamıştım.

    5 akşam önce Curry var-Durant yok GSW deplasmanda 15 sayı taktı Clippers'a
    Dün akşam Curry yok-Durant var GSW evinde 20 sayı fark yedi Clippers'tan..

  9. #54
    Alıntı Arda Çelikmaden Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Curry olmasa da GSW raad kazanır dendi. Okurken gözlerime inanamamıştım.

    5 akşam önce Curry var-Durant yok GSW deplasmanda 15 sayı taktı Clippers'a
    Dün akşam Curry yok-Durant var GSW evinde 20 sayı fark yedi Clippers'tan..
    Bunun o yok bu varla alakası yok maça verilen önemle alakası var. Curry'nin olmadığı ne maçları kazandı Gsw. Clippers'a mı o olmadı diye yenildi?

  10. #55
    Alıntı Halil Umut Eyaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Arda Çelikmaden Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Curry olmasa da GSW raad kazanır dendi. Okurken gözlerime inanamamıştım.

    5 akşam önce Curry var-Durant yok GSW deplasmanda 15 sayı taktı Clippers'a
    Dün akşam Curry yok-Durant var GSW evinde 20 sayı fark yedi Clippers'tan..
    Bunun o yok bu varla alakası yok maça verilen önemle alakası var. Curry'nin olmadığı ne maçları kazandı Gsw. Clippers'a mı o olmadı diye yenildi?

    Haklısın kardeşim 5 akşam önce şampiyonluk maçıydı, dün akşamki hazırlık

  11. #56
    Alıntı Arda Çelikmaden Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Halil Umut Eyaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Arda Çelikmaden Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Curry olmasa da GSW raad kazanır dendi. Okurken gözlerime inanamamıştım.

    5 akşam önce Curry var-Durant yok GSW deplasmanda 15 sayı taktı Clippers'a
    Dün akşam Curry yok-Durant var GSW evinde 20 sayı fark yedi Clippers'tan..
    Bunun o yok bu varla alakası yok maça verilen önemle alakası var. Curry'nin olmadığı ne maçları kazandı Gsw. Clippers'a mı o olmadı diye yenildi?

    Haklısın kardeşim 5 akşam önce şampiyonluk maçıydı, dün akşamki hazırlık
    Abi nba takımları normal sezon maçlarının bazılarını gözden çıkarıyorlar biliyorsun sen de, senin verdiğin örneğin antitezini Curry sakatken aldığı maçlarla gösterdi zaten Gsw.

    Curry varken tabi ki daha iyi olacak Gsw ama benim görüşüm Curry yokken bile şampiyon olabilecek bi takım Gsw. Anlatmak istediğim bu.

  12. #57
    Alıntı Halil Umut Eyaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Arda Çelikmaden Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Halil Umut Eyaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Arda Çelikmaden Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Curry olmasa da GSW raad kazanır dendi. Okurken gözlerime inanamamıştım.

    5 akşam önce Curry var-Durant yok GSW deplasmanda 15 sayı taktı Clippers'a
    Dün akşam Curry yok-Durant var GSW evinde 20 sayı fark yedi Clippers'tan..
    Bunun o yok bu varla alakası yok maça verilen önemle alakası var. Curry'nin olmadığı ne maçları kazandı Gsw. Clippers'a mı o olmadı diye yenildi?

    Haklısın kardeşim 5 akşam önce şampiyonluk maçıydı, dün akşamki hazırlık
    Abi nba takımları normal sezon maçlarının bazılarını gözden çıkarıyorlar biliyorsun sen de, senin verdiğin örneğin antitezini Curry sakatken aldığı maçlarla gösterdi zaten Gsw.

    Curry varken tabi ki daha iyi olacak Gsw ama benim görüşüm Curry yokken bile şampiyon olabilecek bi takım Gsw. Anlatmak istediğim bu.
    İşte o gözden çıkarılacak maç değildi kardeşim.
    Back to back olur bunlardan biri "gövde gösterisi" maçı olur, dediğin doğru. Misal 2 gün sonra var öyle bir periyotları.
    Curry olmadan GSW biraz zor şampiyon olur.

  13. #58
    resmen dayak yedi cavs, minnesota ve toronto maçlarında



    tyron lue nunda suyu ısınmıştır bu görüntülerden sonra.

  14. #59

  15. #60
    Bu adamda ne sabır var da birini dövmüyor valla helal olsun. Yanındaki 62992 tane kazmaya + stajyer koça üst üste finaller oynattı şampiyon yaptı bu kazmaları yine de saçma sapan kadrolar kuruluyor, birkaç tane iyi oyuncu da berbat maçlar çıkarınca sonuç hüsran oluyor. LeBron'u çıkar şu takım iddia ediyorum play-off yapamaz. Bu kadar kötü savunma yapan bu kadar dengesiz, şuursuz ve laubali 3-4 takım cardır maksimum Nba'da.