Anket: Napoli - Beşiktaş maçının adamı kim?

Sayfa 7/7 İlkİlk ... 4567

Konu: Napoli-Beşiktaş maçının adamı

  1. #91
    Alıntı Cem Koç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Atiba. Kurban olurum ben ona 😊

    Yer siyah,gök beyaz!
    ne yazsan sebepsiz bi gülme geliyor kıl oluyorum sana

  2. #92
    Maç boyunca kaleye 30 tane top geldi.Kaleci için zor maçtı ve Fabri şampiyonlar ligi tecrübesi olmayan bir kaleci.Fabri bütün tecrübesini bizde kazanıyor.Kalecimiz bana güven veriyor.

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  3. #93
    Alıntı Serkan Çağıl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cem Dizdar '' Fabri çok hata yaptı onun yerine tolga olsaydı şimdi herkes galibiyeti değil Tolgayı konuşuyor oludu '' dedi.Haksız değil lakin Fabri daha yeni kaleye geçti Tolga aynı hata yüzünden ki kez bizi avrupadan eledi.Fabrinin kredisi var o yüzden fazla da şey yapmamak lazım
    Haksız.Tolga bu kadar geri pasın çoğunu ya kısa düşürüp rakibe,ya da taca doğru uzaklaştırırdı.Fabri'nin çıkıp çeldiği tonla yan topun hiçbirine karışmaz çizgide bekler,defansa bağırıp çağırırdı.Tolga'nın penaltı performansını da gördük süper kupa maçında.Adamlar topa vurmadan 2 saniye önce bir köşeye yığılıyordu.Fabri'nin ceza sahası dışında kafa vurmaya çalıştığı pozisyon dışında hiçbir hatası yok.

    Cem Dizdar ya boş muhalefeti seviyor,ortak kanının tersini söyleyince mühim birşey yaptığını,kimsenin görmediği şeyleri gördüğünü falan düşünüyor ya da Tolga'yla bir dostluğu var,hatır için algı yapıyor.

    Türk spor basınında yıllardır boş bir yerli sevicilik var,Tolga için söylemiyorum ama yıllarca takımları çete kurup karıştıran,kulüplerine zarar veren yerlileri koruyup kolladılar,potansiyelli yabancıları ilk hatada boş adam ilan ettiler.

  4. #94
    1-Atan (Abu)
    2-Tutan (Fabri)
    3-Koşan (Ati)
    4-Yaratan (Tolgay)

    Atiba'nın zaten fabrika ayarı iyi. Tolgay olmasa Oğuzhan var, o olmasa Talisca, Q7 yapar bir sihirbazlık.

    Yani atan ve tutan iyi olduğu sürece biz uçarız.

  5. #95
    Alıntı Bora Köken Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Cem Koç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Atiba. Kurban olurum ben ona 😊

    Yer siyah,gök beyaz!
    ne yazsan sebepsiz bi gülme geliyor kıl oluyorum sana
    Bora abi askerliğim dolayısıyla kısa bir süre Forzadan uzak kalacağım. Sende rahatlarsın, bende.😊

    Yer siyah,gök beyaz!

  6. #96
    Alıntı Serdar Topçu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Serkan Çağıl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cem Dizdar '' Fabri çok hata yaptı onun yerine tolga olsaydı şimdi herkes galibiyeti değil Tolgayı konuşuyor oludu '' dedi.Haksız değil lakin Fabri daha yeni kaleye geçti Tolga aynı hata yüzünden ki kez bizi avrupadan eledi.Fabrinin kredisi var o yüzden fazla da şey yapmamak lazım
    Haksız.Tolga bu kadar geri pasın çoğunu ya kısa düşürüp rakibe,ya da taca doğru uzaklaştırırdı.Fabri'nin çıkıp çeldiği tonla yan topun hiçbirine karışmaz çizgide bekler,defansa bağırıp çağırırdı.Tolga'nın penaltı performansını da gördük süper kupa maçında.Adamlar topa vurmadan 2 saniye önce bir köşeye yığılıyordu.Fabri'nin ceza sahası dışında kafa vurmaya çalıştığı pozisyon dışında hiçbir hatası yok.

    Cem Dizdar ya boş muhalefeti seviyor,ortak kanının tersini söyleyince mühim birşey yaptığını,kimsenin görmediği şeyleri gördüğünü falan düşünüyor ya da Tolga'yla bir dostluğu var,hatır için algı yapıyor.

    Türk spor basınında yıllardır boş bir yerli sevicilik var,Tolga için söylemiyorum ama yıllarca takımları çete kurup karıştıran,kulüplerine zarar veren yerlileri koruyup kolladılar,potansiyelli yabancıları ilk hatada boş adam ilan ettiler.
    çok doğru tespitler tebrik ederim.
    Cem dizdar bence ali eceye özeniyor konuşma tarzı olarak falan da ama futbol bilgisi olarak yanına bile yaklaşamaz.
    ayrıca sürekli herkesin dediğinin tersini söyleyince haklı değil tam tersi hıncal uluç gibi komik oluyor.

  7. #97

    Napoli-Beşiktaş maçının adamı

    Alıntı Cem Koç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Bora Köken Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Cem Koç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Atiba. Kurban olurum ben ona 😊

    Yer siyah,gök beyaz!
    ne yazsan sebepsiz bi gülme geliyor kıl oluyorum sana
    Bora abi askerliğim dolayısıyla kısa bir süre Forzadan uzak kalacağım. Sende rahatlarsın, bende.

    Yer siyah,gök beyaz!
    Boranin rahatliyacagi bi dunya yok.

    *** hayirli tezkereler

  8. #98
    Alıntı Mehmet Ali Tuna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Cem Koç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Bora Köken Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Cem Koç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Atiba. Kurban olurum ben ona 😊

    Yer siyah,gök beyaz!
    ne yazsan sebepsiz bi gülme geliyor kıl oluyorum sana
    Bora abi askerliğim dolayısıyla kısa bir süre Forzadan uzak kalacağım. Sende rahatlarsın, bende.

    Yer siyah,gök beyaz!
    Boranin rahatliyacagi bi dunya yok.

    *** hayirli tezkereler
    Cem hayırlısıyla git gel kardeşim inşallah.
    Seviyoruz seni hayırlı tezkereler

  9. #99
    Fabricio hatalı çıkış yapmasaydı ve Buffon bu hafta hayvanlaşmasaydı haftanın kalecisi Fabricio olurdu muhtemelen.

    Ancak o hatalı çıkışı çok enteresan, kolay kolay yapılabilecek bir hata değil.

  10. #100
    Alıntı Ata Işıkara Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Serdar Topçu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Serkan Çağıl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cem Dizdar '' Fabri çok hata yaptı onun yerine tolga olsaydı şimdi herkes galibiyeti değil Tolgayı konuşuyor oludu '' dedi.Haksız değil lakin Fabri daha yeni kaleye geçti Tolga aynı hata yüzünden ki kez bizi avrupadan eledi.Fabrinin kredisi var o yüzden fazla da şey yapmamak lazım
    Haksız.Tolga bu kadar geri pasın çoğunu ya kısa düşürüp rakibe,ya da taca doğru uzaklaştırırdı.Fabri'nin çıkıp çeldiği tonla yan topun hiçbirine karışmaz çizgide bekler,defansa bağırıp çağırırdı.Tolga'nın penaltı performansını da gördük süper kupa maçında.Adamlar topa vurmadan 2 saniye önce bir köşeye yığılıyordu.Fabri'nin ceza sahası dışında kafa vurmaya çalıştığı pozisyon dışında hiçbir hatası yok.

    Cem Dizdar ya boş muhalefeti seviyor,ortak kanının tersini söyleyince mühim birşey yaptığını,kimsenin görmediği şeyleri gördüğünü falan düşünüyor ya da Tolga'yla bir dostluğu var,hatır için algı yapıyor.

    Türk spor basınında yıllardır boş bir yerli sevicilik var,Tolga için söylemiyorum ama yıllarca takımları çete kurup karıştıran,kulüplerine zarar veren yerlileri koruyup kolladılar,potansiyelli yabancıları ilk hatada boş adam ilan ettiler.
    çok doğru tespitler tebrik ederim.
    Cem dizdar bence ali eceye özeniyor konuşma tarzı olarak falan da ama futbol bilgisi olarak yanına bile yaklaşamaz.
    ayrıca sürekli herkesin dediğinin tersini söyleyince haklı değil tam tersi hıncal uluç gibi komik oluyor.
    Serdar tek kelime ... Bravoo

  11. #101
    Alıntı Cafer Evirgen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fabricio hatalı çıkış yapmasaydı ve Buffon bu hafta hayvanlaşmasaydı haftanın kalecisi Fabricio olurdu muhtemelen.

    Ancak o hatalı çıkışı çok enteresan, kolay kolay yapılabilecek bir hata değil.
    Ben kac senedir mac izliyorum boyle bir hata ilk defa gordum Seken topu olcemezsin, havalanir ustunden gecer anlarim da direk 70 metreden gelen topun ustunden gecmesi cok enteresan

  12. #102
    Alıntı Atanur Mehmet Demir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Cafer Evirgen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fabricio hatalı çıkış yapmasaydı ve Buffon bu hafta hayvanlaşmasaydı haftanın kalecisi Fabricio olurdu muhtemelen.

    Ancak o hatalı çıkışı çok enteresan, kolay kolay yapılabilecek bir hata değil.
    Ben kac senedir mac izliyorum boyle bir hata ilk defa gordum Seken topu olcemezsin, havalanir ustunden gecer anlarim da direk 70 metreden gelen topun ustunden gecmesi cok enteresan
    O pozisyonda aklima Runjenin Mehmet Yildizdan yedigi gol geldi.

  13. #103
    Alıntı Bora Köken Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Mehmet Ali Tuna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Cem Koç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bora abi askerliğim dolayısıyla kısa bir süre Forzadan uzak kalacağım. Sende rahatlarsın, bende.

    Yer siyah,gök beyaz!
    Boranin rahatliyacagi bi dunya yok.

    *** hayirli tezkereler
    Cem hayırlısıyla git gel kardeşim inşallah.
    Seviyoruz seni hayırlı tezkereler
    Mehmet Ali abi, Bora abi teşekkür ettim😊

    Yer siyah,gök beyaz!

  14. #104

    Üyelik tarihi
    Mayıs 2008
    Yer
    Benim adım Tufan,10.000 tane film izledim.
    Yaş
    29
    Alıntı Alper Esen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Atanur Mehmet Demir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Cafer Evirgen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fabricio hatalı çıkış yapmasaydı ve Buffon bu hafta hayvanlaşmasaydı haftanın kalecisi Fabricio olurdu muhtemelen.

    Ancak o hatalı çıkışı çok enteresan, kolay kolay yapılabilecek bir hata değil.
    Ben kac senedir mac izliyorum boyle bir hata ilk defa gordum Seken topu olcemezsin, havalanir ustunden gecer anlarim da direk 70 metreden gelen topun ustunden gecmesi cok enteresan
    O pozisyonda aklima Runjenin Mehmet Yildizdan yedigi gol geldi.
    Fabri o pozisyonda bilerek fake attığını söylemiş, hatalı çıkış olmayabilir.