Sayfa 6/9 İlkİlk ... 3456789 SonSon

Konu: İstek ve Öneriler

  1. #76
    forumda paylaşılan resimler (büyük büyutta olanlar) ve uzun yazılar hepsi birden çıkmasın okumak isteyen butona basarak devamını görsün.Çünkü peş peşe alıntı yapınca altındaki yazıyı okumak için sürekli aşağı inmek zorunda kalıyoruz.Şimdiden teşekkürler

  2. #77
    Alıntı Ömer Akın Yarıcı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    forumda paylaşılan resimler (büyük büyutta olanlar) ve uzun yazılar hepsi birden çıkmasın okumak isteyen butona basarak devamını görsün.Çünkü peş peşe alıntı yapınca altındaki yazıyı okumak için sürekli aşağı inmek zorunda kalıyoruz.Şimdiden teşekkürler
    aynen katılıyorum.resmi göster diye bir seçenek olsun.tıklayan resmi görsün.boşuna kirlilik yaratmasın

  3. #78
    İsmim Oğuz Ayan şifremi unuttuğum için foruma giremiyorum.sifre sıfırlama maili gelmiyor.yardımcı olabilirseniz sevinirim

    General Mobile 4G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  4. #79
    passolig ile ilgili birşey sormak istiyorum fakat konusunun nerede oldugunu bulamadım, zahmet olmazsa bir link verir misiniz?

  5. #80
    Https'le verilen linkleri tıkladığımda "errMsg = network error. Please try again later (get_config)" hatası çıkıyor. Farklı kaynaklarda hatanın eskimiş plugin'lerden kaynaklandığı söyleniyor. Sayfanın tapatalk plugin'lerini güncellerseniz sevinirim.

  6. #81
    Alıntı Rauf Mahmudlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Https'le verilen linkleri tıkladığımda "errMsg = network error. Please try again later (get_config)" hatası çıkıyor. Farklı kaynaklarda hatanın eskimiş plugin'lerden kaynaklandığı söyleniyor. Sayfanın tapatalk plugin'lerini güncellerseniz sevinirim.
    Aynen..Hiç bir şey açılmıyot..Ne herhangi bir site ne de twetter bağlantıları filan..Hep bu uyarıyı veriyor..Dur raporlıyayımda admin bi el atsın duruma

    Her daim Beşiktaş...

  7. #82

    İstek ve Öneriler

    Edit.
    Konu Omer Kavalci tarafından (13 Ağustos 2016 Saat 10:19 ) değiştirilmiştir.

  8. #83
    Alıntı Yildiray Kalay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Rauf Mahmudlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Https'le verilen linkleri tıkladığımda "errMsg = network error. Please try again later (get_config)" hatası çıkıyor. Farklı kaynaklarda hatanın eskimiş plugin'lerden kaynaklandığı söyleniyor. Sayfanın tapatalk plugin'lerini güncellerseniz sevinirim.
    Aynen..Hiç bir şey açılmıyot..Ne herhangi bir site ne de twetter bağlantıları filan..Hep bu uyarıyı veriyor..Dur raporlıyayımda admin bi el atsın duruma

    Her daim Beşiktaş...
    Teşekkürler forum kurulu. Şimdi artık çalışıyor.

  9. #84
    herhangi bir konuda ileti yazdığımda o konunun abonesi oluyorum ve o konu altında her mesaj atıldığında tapatalk ile telefonuma bildirim geliyor. abonelikten çıkmam gerekiyor. son bir kaç güne kadar böyle değildi. bunu düzeltmem konusunda yardımcı olabilir misiniz ?

  10. #85
    Alıntı Gökhan Özbaş Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    herhangi bir konuda ileti yazdığımda o konunun abonesi oluyorum ve o konu altında her mesaj atıldığında tapatalk ile telefonuma bildirim geliyor. abonelikten çıkmam gerekiyor. son bir kaç güne kadar böyle değildi. bunu düzeltmem konusunda yardımcı olabilir misiniz ?
    bu durum uzun süredir öyle maalesef, sanırım tapetalk üzerinden yazılan yorumlarda otomatik abonelik oluyor çünkü pc de bu sorunu yaşamadım ama bahsettiğin konu feci sıkıntılı bir şey çünkü bir de bende abonelik yapıp yazılan yorumları da mailliyor

  11. #86
    Alıntı Övgü Güvenç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Gökhan Özbaş Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    herhangi bir konuda ileti yazdığımda o konunun abonesi oluyorum ve o konu altında her mesaj atıldığında tapatalk ile telefonuma bildirim geliyor. abonelikten çıkmam gerekiyor. son bir kaç güne kadar böyle değildi. bunu düzeltmem konusunda yardımcı olabilir misiniz ?
    bu durum uzun süredir öyle maalesef, sanırım tapetalk üzerinden yazılan yorumlarda otomatik abonelik oluyor çünkü pc de bu sorunu yaşamadım ama bahsettiğin konu feci sıkıntılı bir şey çünkü bir de bende abonelik yapıp yazılan yorumları da mailliyor
    İşin kötüsü ben pc den yazınca da oluyor.. Bişi yazıyorum sonra telefondan girip abonelikten çıkıyorum forum eziyet oldu valla

  12. #87
    seninki katmerli olmuş maalesef.
    ben uzun süredir yorum yazmadığım için fark etmedim o detayı belki de.. telefona uygulamayı indirdiğim günden beri dert.
    sayende Zeki Müren'de bizi görür de sorun çözülür belkim

  13. #88
    acilis sayfasindaki giris ve sosyal medya butonlari gozukmuyor

  14. #89
    Arkadaş madem Engelliyorsunuz Dogru duzgun engelleme sebebini de paylaşin Yorumlarim Bir Adminin Hoşuna gitmiyor diye Kafayi bozmuş her seferinde engel atıyor Engel atilacak yorum varasa O yorum o kelime hangi mesajda var onu soyleyin Bazen oluyor ki kafalarina gore millete engel atıyorsunuz . Yaklaşik 3 aydir beni engelleyen ve beni Burdaki ortamdan uzak tutan Admine Hakkimi Helal etmiıyorum , Beni engeleme sebebi ya Fikret Ormana olan eleştirilerim ya da Aziz Yildirima yonelil Hakaretlerim Başka aciklamasi olamaz . Varsa Başka aciklamasi Bana Ozel mesaj Atilsin ogrenelim .

  15. #90
    Alıntı Isak Dolak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaş madem Engelliyorsunuz Dogru duzgun engelleme sebebini de paylaşin Yorumlarim Bir Adminin Hoşuna gitmiyor diye Kafayi bozmuş her seferinde engel atıyor Engel atilacak yorum varasa O yorum o kelime hangi mesajda var onu soyleyin Bazen oluyor ki kafalarina gore millete engel atıyorsunuz . Yaklaşik 3 aydir beni engelleyen ve beni Burdaki ortamdan uzak tutan Admine Hakkimi Helal etmiıyorum , Beni engeleme sebebi ya Fikret Ormana olan eleştirilerim ya da Aziz Yildirima yonelil Hakaretlerim Başka aciklamasi olamaz . Varsa Başka aciklamasi Bana Ozel mesaj Atilsin ogrenelim .
    Forum kurallarını okuyunuz.
    http://forum.forzabesiktas.com/showthread.php?1223-Forza-Be%C5%9Fikta%C5%9F-Forum-Kurallar%C4%B1