Sayfa 9/9 İlkİlk ... 6789

Konu: Gelecek Vaadeden Oyuncular

  1. #121
    Mustafa Pektemek yerine hızlı bir forvet istiyorum

    Yaşı genç değil ama yırtıcı olarak Iago Aspas'ı görmek isterdim

    Avrupa futbolunu artık takip edemiyorum bu iş gerçekten gönül işi

    Bjk ekibinin gönüllü scoutlardan faydalanması lazım

  2. #122
    KALİMERHABA CUP final maçını izledim.
    Altınordu ile sarı kardeşlerden kırmızı olan arasındaydı maç.
    2000-2001 li çocuklar oynuyordu.
    Altınordu tabi domine etti maçı.
    9 numaraları var çok fizikli ve müthiş bileklere sahip.
    ilk golü attı.
    sonra frikik oldu.
    yaklaşık 24-25 metre falan.
    topa öyle bi koydu ki.
    bide normal bi vuruş değil.
    ronaldo nun vuruş stiliyle.
    çataldan döndü top.
    hasta oldum çocuğa.
    adı mı ne?
    bilmiyorum unuttum

  3. #123
    Yiğit Gelir - Kesin alınmalı bence
    25

  4. #124
    Alıntı Yiğit Gelir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yiğit Gelir - Kesin alınmalı bence
    25
    25 yaşına gelmiş ama.

  5. #125
    Alıntı Atakan Uslu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Yiğit Gelir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yiğit Gelir - Kesin alınmalı bence
    25
    25 yaşına gelmiş ama.
    Olsun abi, Sezer Öztürklerden neyimiz eksik

  6. #126
    Alıntı Yiğit Gelir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Atakan Uslu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Yiğit Gelir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yiğit Gelir - Kesin alınmalı bence
    25
    25 yaşına gelmiş ama.
    Olsun abi, Sezer Öztürklerden neyimiz eksik
    Hadi iyisin benim sayemde Yiğit Gelir'in google arama sayısı 1 arttı.
    Bir tek ben mi arattım lan

  7. #127
    Alıntı Tayfun Polat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Yiğit Gelir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Atakan Uslu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Yiğit Gelir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yiğit Gelir - Kesin alınmalı bence
    25
    25 yaşına gelmiş ama.
    Olsun abi, Sezer Öztürklerden neyimiz eksik
    Hadi iyisin benim sayemde Yiğit Gelir'in google arama sayısı 1 arttı.
    Bir tek ben mi arattım lan
    Ahaha Sağol abi

  8. #128
    Şu Brugge'deki Bolingoli hala iyi durumda mı ya bizim sol beke iyi giderdi ama.

  9. #129
    Alıntı Olcay Ogut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    http://www.transfermarkt.com.tr/omar...spieler/114149
    Omar Abdulrahman
    Arapların Messi'si, Manchester City daha önce denemeye almış ama çalışma izninden dolayı geri göndermiş, solak, tam göbeğe oturtulacak bir isim, sağ ve sol kanatta da rahat oynar, pasları müthiş, seri ve çabuk oynuyor, topu fazla bekletmiyor ve adrese teslim pasları.
    Sosa yerine düşünülebilir. Araplar tarafından sevilen bir isim. Arap pazarına da girmiş oluruz.

  10. #130
    Alıntı Burak Kocabas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Canberk Aydin Samsunspor Sagbek
    Emre Tasdemir A.Gucu Solbek
    Enes Unal Bursaspor Forvet
    Enver Cenk Sahin İBB Kanat
    Ahmet Calik G.Birligi Stoper
    2 milli takım oyuncusu 1 Man City'ye transfer. Enver Cenk'de Başakşehir'de ilk 11 oynamaya başladı bu sezon. Gözlemler de isabet var

    Bir tek Canberk ilerleme kaydetmedi. O da çok büyük sakatlıklar yaşadı 1,5 sezon hiç oynamadı. Yoksa onu da Süper Lig'de izlerdik mutlaka.

    Emre Taşdemir'i A.Gücü'nde oynarken 1 kez canlı tribünden izleyip bu çocuk milli takımın solbeki olur demiştim. 2 sene öncesinde o ışık vardı.