Sayfa 15/49 lklk ... 51213141516171825 ... SonSon

Konu: 2019-2020 Sper Lig Tm Malar

  1. #211
    Alnt Eser Asan Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Alnt Akn Eki Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Alnt Halil Umut Eyaz Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Muslera ok balon bi adam. Her sene bi ton hatal gol yiyor ama refleks kalecisi olduundan tipi falan da sempatik diye iyi oynad dnemlerde adama gereinden fazla vg yaplyor ama normal sradan bi kaleci. 8, 9 yldr burda bi tane talibi kmad herifin.
    halil kardesim senden buyugum lutfen bana kizma, lutfen alinma ama bunu baska yerde soleme sakin gulerler.
    Halil ile ayn ekilde dnyorum gereinden fazla abartlyor
    bence de. bazen ok iyi malar karyor ama ok samalad da oluyor. iyi kaleci ama fazla overrated.

  2. #212
    Alnt Halil Umut Eyaz Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Alnt Akn Eki Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Alnt Halil Umut Eyaz Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Muslera ok balon bi adam. Her sene bi ton hatal gol yiyor ama refleks kalecisi olduundan tipi falan da sempatik diye iyi oynad dnemlerde adama gereinden fazla vg yaplyor ama normal sradan bi kaleci. 8, 9 yldr burda bi tane talibi kmad herifin.
    halil kardesim senden buyugum lutfen bana kizma, lutfen alinma ama bunu baska yerde soleme sakin gulerler.
    Abi ben seni severim, slubun falan ok houma gider ama senin futbol grlerini hi tutmam ben

    Alnma meselesine gelince, ne alnmas abi gzn seveyim futbol bu grler farkllk arz eder.
    eyvallah kardesim. bende seni gercekten seviyorum hep okuyorum yazdiklarini )) evet goruslerimiz cok zit

  3. #213
    Seonun lk mac.35.dk da 10 kii kalma ve scak gs nn topunu etkled. Tel tel dokulduler.bu oyun sz yanltmasn toparlayacaklardr.fakat futbollarnda gerleme var.ndyye ,fernondo ve onyekuru gb uc oneml adam gonderp SERI gb balon b adam aldlar.babel desen onyekurunun getr goturunu yapr anca.

    knc dkkatm ceken gecen senelerde gs 10 ks kalda ble bunu zlerken hssetmezdn.bugun dakkasnda oyundan koptular.denzl sank 13-10 oynad mac.scak ve lk mactan dolay olablr.

    gecen sene defanstak aylar lap lap grerd kart vermezlerd bugun vernce drekt 10 ks kaldlar.msaallah bole devam eder dyecegmde hakemn o nce nce gormezden gelmeler ,olmayan el vara brakmayp oyunu kesmes ,bunlar kesn konusulmal soor programlarnda

  4. #214

  5. #215
    Kara Kartal
    yelik tarihi
    Mays 2008
    Yer
    Kapal Alt-Ust,Hayat Alt-Ust
    Ya
    34
    u VAR' kaldrsnlar ya,eskiden grmyorlar diye bahaneleri oluyordu imdi tekrar izleyip gryorlar ama yine bildiklerini okuyorlar.Daha ilk haftadan 4-5 pozisyon var gs lehine alnm direkt. Yazklar olsun byle ie

  6. #216
    Trt zet vermiyor mu artk?

  7. #217
    Alnt Mazhar Mert Kurkcuoglu Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Hocann kanallar karm zntden[emoji23][emoji23]


    Tapatalk kullanarak iPhone araclyla gnderildi

  8. #218
    Bein ile anlaamamlar an itibar ile..

  9. #219
    Kara Kartal
    yelik tarihi
    Kasm 2009
    Yer
    ekoslovakyallatramadklarnzdan Kasabas
    Ya
    37
    Alnt lker Uysal Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Alnt Ramazan Tlen Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    babeli atsa marcaoyu atmazd.penalty vermeseydi marcaoyu da atmazd.hakem akl sra denge salamaya alt ite.denizlisporda rodellega yada recep ten biri kmal kesinlikle.bu kadar lakayt futbolcu olmaz.hadi rodellega hyar gibi pas att da recep niye pozisyonun devamn getirmiyorsun hemen brakyorsun.
    aahajhaahha, gerden msjlar okuyarak gelyorum.bu mesaja cok guldum
    nasl ters bir sinerji yarattysam ikinci yar ikiside gol att

  10. #220
    Gs de nedense schusterli dnemi seziyorum o sra yldz vard ama takmn ykn eken yoktu

    Dnde sahadaki isimlerde iyiydi ama birtrl o ruh kalmamt tek yerli seluk o da takm kaptanln yapamyordu

    ayetki diagne satamasnlar kalsn babel belhanda diagne arza karcak isimler bana gre bunlar forvet alacaklarna stoper alsalar ta gibi daha mantkl olurdu terim dncesi herhalde ben gol atm yesem de sorun deil luyindima da marcao da gven vermiyor ahmet alk var bir tek bir de donku stoper oynatrz gibi dnyorlar entresan dn beklerde berbatt ne bindirme yapabildiler ne defanas yapabildiler barrow hemen hemen hep geti marioanyu

    Yenilere gelince de jimmy durmaz tamamen bir felaket hibirey yapamad babel istekliydi ama halen bir agresiflii var ilk sene bize geldii gibi deil takmn yldz gibi gryor kendini serri hibirey yapamad devre arasda kt ok ardm zaten sonradan giren emre mor da bal yapmayan ar bir cack olmaz gzlemlerim byleydi falcao da gelirse bence yl iinde kesin oyuncularn maalar gecikecek o zaman oalylar grn siz falcaoda gelirken herhalde maa teminat almtr o maa alsn babel feghouli belhanda almasn neler oluyor bak takmda 3 milyon zeri olan 6 7 oyuncu oalcak bakalm nasl kalkacaklar altndan

  11. #221
    Penalti oncesi Diagne ofsayt degil mi? beIN bi kere yanlislikla gosterdi sanirim ofsayt cizgisini bir daha da gostermediler.

    Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

  12. #222
    Alnt Mustafa Diler Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Gs de nedense schusterli dnemi seziyorum o sra yldz vard ama takmn ykn eken yoktu

    Dnde sahadaki isimlerde iyiydi ama birtrl o ruh kalmamt tek yerli seluk o da takm kaptanln yapamyordu

    ayetki diagne satamasnlar kalsn babel belhanda diagne arza karcak isimler bana gre bunlar forvet alacaklarna stoper alsalar ta gibi daha mantkl olurdu terim dncesi herhalde ben gol atm yesem de sorun deil luyindima da marcao da gven vermiyor ahmet alk var bir tek bir de donku stoper oynatrz gibi dnyorlar entresan dn beklerde berbatt ne bindirme yapabildiler ne defanas yapabildiler barrow hemen hemen hep geti marioanyu

    Yenilere gelince de jimmy durmaz tamamen bir felaket hibirey yapamad babel istekliydi ama halen bir agresiflii var ilk sene bize geldii gibi deil takmn yldz gibi gryor kendini serri hibirey yapamad devre arasda kt ok ardm zaten sonradan giren emre mor da bal yapmayan ar bir cack olmaz gzlemlerim byleydi falcao da gelirse bence yl iinde kesin oyuncularn maalar gecikecek o zaman oalylar grn siz falcaoda gelirken herhalde maa teminat almtr o maa alsn babel feghouli belhanda almasn neler oluyor bak takmda 3 milyon zeri olan 6 7 oyuncu oalcak bakalm nasl kalkacaklar altndan
    gsnin hali bizim 17-18 sezonu bandaki halimizle ayn. Nerde bi 30+ adam varsa gidip takma doldurduk cl sonras hepsi patlad. Bizim hi olmazsa oturmu blgelerimiz vard ama gsnin orta saha-defans ve ileri u btnl komple alarm veriyor

  13. #223
    Malatya 3.luk adaym bu sezon basaki yendii iin deil adamlar oynuyor uefa malarn da izledim.

  14. #224
    Fenere verilen penaltiya bakin Allah askina

  15. #225
    Bunun neresi penalt lan