Sayfa 3/7 lklk 123456 ... SonSon

Konu: Trkiye - Kosova | 2018 Dnya Kupas Elemeleri | 12 Kasm Cumartesi - 20.00

  1. #31

    yelik tarihi
    Mart 2009
    Yer
    Sonsuza Dek Sevildiini Bil Yeter
    Ya
    27
    Ma izlemiyorum bir ey karmyorum heralde rezil oynuyormuuz

  2. #32
    takim tamamen vasatda bizim ozide ayni durumda. kondisyon eksikligi belli hemen pili bitti fato yerinde olsam cikartirdim

  3. #33
    Yalnz ben byle bir hakem grmedim.Neredeyse ddk almayacak.u hakem bizim ligde olsa , 2 maa ddn astrrlar

  4. #34
    Alnt Berkant Senturk Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    takim tamamen vasatda bizim ozide ayni durumda. kondisyon eksikligi belli hemen pili bitti fato yerinde olsam cikartirdim
    Oguzhan simdiye kadar hicbir milli macta iyi oynamadi. Hatta vasat bile oynayamadi. Sebebi kondisyon degil bence, daha yukarlarda Futbol cahili bir adam iste terim, Ozzy nasil oynasin ?

  5. #35
    Alnt Mehmet Ali Yetgin Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Yalnz ben byle bir hakem grmedim.Neredeyse ddk almayacak.u hakem bizim ligde olsa , 2 maa ddn astrrlar
    Mkemmel ynetiyor bence ma.

  6. #36
    Futbolu belli bir sistem ierisinde oynamaya alm hi bir futbolcu bizim milli takmda oynayamaz.

    Deil Ouzhan istersen Iniesta getir koy ne oluyor lan burada diye afallar adam.

  7. #37
    Alnt Semih Bakaya Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Futbolu belli bir sistem ierisinde oynamaya alm hi bir futbolcu bizim milli takmda oynayamaz.

    Deil Ouzhan istersen Iniesta getir koy ne oluyor lan burada diye afallar adam.
    +1.

    Oguzhan, Cenk ve Hakan hicbir zaman iyi oynayamazlar.

    Simdi hemen onlar zaten kotu oyuncu diyenler olacak ama bence degiller simdiden belirteyim

  8. #38
    + Futbolu bilen her hoca elinde Oguzhan varsa onun ustune takim kurar bu kadar basit. Bizim takim Oguzhan ustune kurulmadigi gibi baska herhangi bir sistem uzerinde de oyamiyor. Cok enteresan gercekten. Bu herifin yillardir en iyi hoca diye kakalanmasi cidden cok enteresan.

  9. #39
    topu alan gitmeye alyo pas oyunu oynamyoruz ki orta sahada oynayanlarn tek amac topu arda veya volkana vermek baka bi zellike gerek yok

  10. #40
    Atti hirsiz

    SM-G900H cihazmdan Tapatalk kullanlarak gnderildi

  11. #41
    Yunus malliyi bugune kadar oynatmadi parator

    SM-G900H cihazmdan Tapatalk kullanlarak gnderildi

  12. #42
    Basi kesilmis tavuk gibi topular ne bi sistem var ne bisey kaos futbolu bu ..

  13. #43
    Iyi iyi sorun Oguzhan'di. Bir daha sakin alma Oguzhan'i serefsiz terim

  14. #44
    Ulan salak herif Melih Ozzie'nin deil Hakan'n yapamadn yapt Yunus. Forvet arkas oynayan duran top dnda hibir yetenei olmayan Hakan'd. Ozzie'nin kt iyi oldu.

  15. #45
    Burak ceza sahasinda topu bulunca atiyor