Anket: Man Adam?

Uyar: Bu bir ak Ankettir, bu Anketi btn yelerimiz grebilir ve oy kullanabilirler.

Sayfa 3/5 lklk 12345 SonSon

Konu: BEKTAIMIZ - Mersin dman Yurdu Man Adam

  1. #31
    Sosa gol atti evet ancak iyi oynadigini syleyemem. Ben Tosi dedim.

  2. #32
    Hibirine oy veresim gelmedi ne yalan syliyim.

    Herkes ktyd.

  3. #33
    Alnt Filiz Fidanoglu Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Sosa'm x)
    ifte bayram yapmsndr artk bugn filiz bakan

  4. #34
    Alnt Sinan z Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Alnt Filiz Fidanoglu Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Sosa'm x)
    ifte bayram yapmsndr artk bugn filiz bakan
    Valla oyle oldu sinanim. Degmesinler keyfime x)

  5. #35
    Tosic gayet gzel ve salam oynad. Oyumu ona verdim.

  6. #36
    Alnt Filiz Fidanoglu Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Alnt Sinan z Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Alnt Filiz Fidanoglu Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Sosa'm x)
    ifte bayram yapmsndr artk bugn filiz bakan
    Valla oyle oldu sinanim. Degmesinler keyfime x)
    Allah bozmasn ingene de iyi olunca bu tarafta da keyifler gcr ok kr

  7. #37
    Alnt Sinan z Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Alnt Filiz Fidanoglu Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Alnt Sinan z Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Alnt Filiz Fidanoglu Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Sosa'm x)
    ifte bayram yapmsndr artk bugn filiz bakan
    Valla oyle oldu sinanim. Degmesinler keyfime x)
    Allah bozmasn ingene de iyi olunca bu tarafta da keyifler gcr ok kr
    Neresi iyiydi olm

  8. #38
    Alnt Erdal Yikit Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Alnt Sinan z Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Alnt Filiz Fidanoglu Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Valla oyle oldu sinanim. Degmesinler keyfime x)
    Allah bozmasn ingene de iyi olunca bu tarafta da keyifler gcr ok kr
    Neresi iyiydi olm
    Fesatlk yapma olum Takmda iyi diyebilecek 3 adam varsa Quaresma da biriydi ite.
    Hem sen futbolun hcum yn konusunda az skntlsn bence kanka. "Gomez'in de ceza sahas iinde Nobre gibi doru koular yaptn ve ondan baarl olduunu" dndn rendiimde bu kanya vardm

  9. #39
    Alnt Sinan z Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Alnt Erdal Yikit Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Alnt Sinan z Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Alnt Filiz Fidanoglu Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Valla oyle oldu sinanim. Degmesinler keyfime x)
    Allah bozmasn ingene de iyi olunca bu tarafta da keyifler gcr ok kr
    Neresi iyiydi olm
    Fesatlk yapma olum Takmda iyi diyebilecek 3 adam varsa Quaresma da biriydi ite.
    Hem sen futbolun hcum yn konusunda az skntlsn bence kanka. "Gomez'in de ceza sahas iinde Nobre gibi doru koular yaptn ve ondan baarl olduunu" dndn rendiimde bu kanya vardm
    Ulan fesatlk yapma diyosun, Nobre'yi hi konumadk silahndan sama sapan skyosun. Ayptr Sinan. Yakmyor kanka

  10. #40
    Alnt Erdal Yikit Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Alnt Sinan z Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Alnt Erdal Yikit Nickli yeden Alnt Mesaj gster

    Neresi iyiydi olm
    Fesatlk yapma olum Takmda iyi diyebilecek 3 adam varsa Quaresma da biriydi ite.
    Hem sen futbolun hcum yn konusunda az skntlsn bence kanka. "Gomez'in de ceza sahas iinde Nobre gibi doru koular yaptn ve ondan baarl olduunu" dndn rendiimde bu kanya vardm
    Ulan fesatlk yapma diyosun, Nobre'yi hi konumadk silahndan sama sapan skyosun. Ayptr Sinan. Yakmyor kanka
    hahahahha in akas kanka Sylemedim diyemezsin sen de photoshop kullanyorsun yani bilirsin syletiriz gerekirse asdsasassj
    aka bi yana da Quaresma iyi oynuyor hac bence. Quaresmay sevelim arkada, bu adam sevildiini deerli olduunu grrse oynar. Kamu spotu gibi post yazdrma ite. Ksacas QUARESMA'y sevelim

  11. #41
    Geen biri, "Tosic ksn bir ma da adam gibi oynasn, ileride torunlarna anlatacak hikaye karsn kendine. ampiyonlukta benim de paym vard diye" yazmt.

    Ma boyu aklmda o vard. Ve bence kusursuz oynad, oyum Tosic'e


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  12. #42
    Tosi iyidi ama 1-0dan sonrayd galiba ma yakabilirdi. Yere dt top rakibin eline arpmasa bombo kalacakt rakibin n

    Discovery cihazmdan Tapatalk kullanlarak gnderildi

  13. #43
    Tosic'in en fazla oy alan 2. futbolcu oldugu gunleri de gorduk

    macin adami bence Sosa

  14. #44
    Atiba Sosa Quaresma ne kan bence


    Quaresma7Amokachi14Nouma21

  15. #45
    Alnt zgr al Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Tosi iyidi ama 1-0dan sonrayd galiba ma yakabilirdi. Yere dt top rakibin eline arpmasa bombo kalacakt rakibin n

    Discovery cihazmdan Tapatalk kullanlarak gnderildi
    Zaten top adamin eline carpip yon degistirdigi icin dengesini kaybetti..