Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu: ar'nn tutumu nedir?

  1. #1

    ar'nn tutumu nedir?

    Malum, iinde arnn ad da geen iddianame var gndemde. Bu iddianame bana ike Davas iddianamesinin Beiktala ilgili blmn anmsatt hemen. zlenimim ayn: Pek az hukuki delil, bolca kanaat. Beikta anlamsz biimde ike meselesine meze edilmi, hakszla uramt. Bu da pek farkl deil. Paralel yapnn Ergenekon ve Balyoz davalarndaki etkisi, Trkiyedeki gerek darbe giriimlerinin yarglanmasnn hakllk ve meruiyetine byk zarar verdi. Konuyu sulandrd. ar ve darbe szcklerini bir araya getirmek de benzer bir sulandrma anlamna geliyor bence.

    Bu iddianamenin ar ad zerinden haberletirilmesini de sorumsuzca buluyorum. ary bir tzel kiilik, bir dernek falan sananlar var galiba. Daha nce de yazdm: ar her grten, her merepten insann iinde yer ald esnek bir taraftar oluumu. Temel derdi de Beikta deerleri olan ve endstriyel futbolun ykc etkisine kar Beikta ruhunu savunan bir oluum.

    arnn Twitterda bir resmi hesab ve Forza Beikta adnda bir internet sitesi ile forumu var. ary sadece oralarda dile getirilen tutum ve grler balar; yoksa bireysel tutum ve fiiller deil. Toplumsal olaylarda gayrihukuki yollara sapanlar, sua bavuranlar da elbette ki cezai takibata uramaldr, onu da belirteyim. Gelgelelim, arnn toplumsal bar ve sosyal sorumluluk projeleri konusunda ne tr tutumlar gelitirdiini merak edenler, sylediim adreslere bakabilir. ar hangi sosyal sorumluluk projelerine destek vermi, ayrntsyla inceleyebilirler. Gerekletirdii dzenli kan ba kampanyalar nedeniyle, Trk Kzlayndan teekkr belgesi alm bir taraftar grubundan sz ediyorum.

    Hele i darbeyle birlikte anlmaya falan varnca, benim aklma hemen Msrdaki darbe sonras arnn Forza Beiktan giriine koyduu intro geliyor: ar 4Dye Kar diye yazmlard orada, Darbe. Diktatrlk. Doa Katliam. Deplasman Yasa. Altna da hem Trke hem Arapa acil demokrasi ibaresini yerletirmilerdi. Van Depreminden ky okullarna, lsemiden tekerlekli sandalye kampanyalarna, dayanma ve toplumsal bar uruna drt yana koan, kendini vicdan zerinden tanmlayan bir taraftar grubundan baka trls de beklenmez. Yaznn banda belirttiim gibi, hemen her grten insann temsil edildii ary byle bir ithama maruz brakmak yn saptrmak, ii sulandrmaktr vesselam.


    Star / 12 Eyll Cuma

    http://haber.stargazete.com/yazar/ca...ir/yazi-938919

    https://twitter.com/chakanarslan

    Konu Canbolat Hakan Arslan tarafndan (12 Eyll 2014 Saat 09:15 ) deitirilmitir.

  2. #2

  3. #3
    Alnt Murat Aysan Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Abi teekkrler.


    Selam ettim Murat.

    Her daim buradaym, yannzdaym.
    Teekkrlk bir ey de yok aslnda. Doru bildiklerimi, yine kendi bildiim yoldan yazdm, yazyorum bugne kadar, hepsi o.

  4. #4
    Bunlar anlatmaya da yanamyorlar birok "gasteci" arkada. Varlnz her daim yeterli abi.



  5. #5

    .

    Selamlar Canbolat abi
    Kalemine,yreine salk abim
    Yine bir oyunun iine ittiler bizi her zaman olduu gibi, hereyi denediler imdide hukuki srele bireyler yapmaya alyorlar, yine Baaramayacaklar Allah'n izniyle
    Konu Can.Suer tarafndan (12 Eyll 2014 Saat 08:13 ) deitirilmitir. Sebep: .

  6. #6
    Kalemine , yreine salk , dorular yazmak zor bu zamanlarda helal olsun ...

  7. #7
    Star gazetesinde bunlar yazmak ayr yrek ister.
    Eyvallah kere eyvallah abi.

  8. #8
    @ Doruk

    Gazete ynetiminden yazya hibir itiraz ya da uyar gelmedi, onu belirteyim. Grlerimi ifade etmekte hibir sorun yaamadm bugne kadar gazetemde.
    Bu arada, ilgili balktaki yazn ok beendim Doruk, ellerine salk

    @ Can ve Yorgo

    Selam ettim ayr ayr

  9. #9
    Hakan abi,
    Gazeteyle ilgili olumlu ya da olumsuz bir yargm yok. ddianamenin basna dt ilk gn attklar manet ve haber ieriinde yazlanlar sebebiyle yle bir kelam ettim, kusurum olduysa affola.

    Balktaki yazyla ilgili grlerin iin de ok teekkr ederim abi.
    reneceklerimiz var.
    Selam olsun

  10. #10
    Alnt Doruk Ko Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Hakan abi,
    Gazeteyle ilgili olumlu ya da olumsuz bir yargm yok. ddianamenin basna dt ilk gn attklar manet ve haber ieriinde yazlanlar sebebiyle yle bir kelam ettim, kusurum olduysa affola.

    Balktaki yazyla ilgili grlerin iin de ok teekkr ederim abi.
    reneceklerimiz var.
    Selam olsun
    Ne kusuru yahu, sadece kendi konumumla ilgili grm belirttim ben de.
    Tekrar selam ettim Doruk

  11. #11
    Hakan Abi,

    Medyada sizin gibi insanlarn olduunu bilmek cehennem ateinde alnmza koyulan souk bir bez kadar iyi geliyor, ok teekkrler.

    Siz mutlaka bireyler dnmsnzdr zaten ama hazr kampanyalarla ilgili satrlar da kaleme almken ky okullar projesi ile ilgili desteini rica ediyorum . Kampanyann duyulup yaygnlamasnda sizlerin yazmasnn ok faydas olacaktr.

    Sayglar&sevgiler.

  12. #12
    Alnt Ovgu Guvenc Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Hakan Abi,

    Medyada sizin gibi insanlarn olduunu bilmek cehennem ateinde alnmza koyulan souk bir bez kadar iyi geliyor, ok teekkrler.

    Siz mutlaka bireyler dnmsnzdr zaten ama hazr kampanyalarla ilgili satrlar da kaleme almken ky okullar projesi ile ilgili desteini rica ediyorum . Kampanyann duyulup yaygnlamasnda sizlerin yazmasnn ok faydas olacaktr.

    Sayglar&sevgiler.
    Eyvallah vg, selam ettim
    lgileneceim sylediin konuyla da. Tek sknt spor sayfalarndaki kelerin darl, 2000-2300 vuruluk bir yazya oka ey sdrmaya alyorum genellikle. u sralar haftada bir yazdm iin de iyice zorlanyorum. Ama buluruz bir yolunu.

  13. #13
    Alnt Canbolat Hakan Arslan Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Alnt Ovgu Guvenc Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Hakan Abi,

    Medyada sizin gibi insanlarn olduunu bilmek cehennem ateinde alnmza koyulan souk bir bez kadar iyi geliyor, ok teekkrler.

    Siz mutlaka bireyler dnmsnzdr zaten ama hazr kampanyalarla ilgili satrlar da kaleme almken ky okullar projesi ile ilgili desteini rica ediyorum . Kampanyann duyulup yaygnlamasnda sizlerin yazmasnn ok faydas olacaktr.

    Sayglar&sevgiler.
    Eyvallah vg, selam ettim
    lgileneceim sylediin konuyla da. Tek sknt spor sayfalarndaki kelerin darl, 2000-2300 vuruluk bir yazya oka ey sdrmaya alyorum genellikle. u sralar haftada bir yazdm iin de iyice zorlanyorum. Ama buluruz bir yolunu.
    Benim sana gvenim tam abicim , kampanyann adn trnak iinde yazsan +1 eder

    Teekkrler yant iin.

  14. #14
    Bu iddianamenin ar ad zerinden haberletirilmesini de sorumsuzca buluyorum. ary bir tzel kiilik, bir dernek falan sananlar var galiba. Daha nce de yazdm: ar her grten, her merepten insann iinde yer ald esnek bir taraftar oluumu. Temel derdi de Beikta deerleri olan ve endstriyel futbolun ykc etkisine kar Beikta ruhunu savunan bir oluum.

    Star / 12 Eyll Cuma

    http://haber.stargazete.com/yazar/ca...ir/yazi-938919

    https://twitter.com/chakanarslan

    [/FONT][/SIZE][/QUOTE] Abi eline salk muhteem bi ar tanmlamas olmu. ar nedir? Kimlerden oluur? Sorularna verilecek en anlaml cevaplardr. Yani ar sadece sol grl olanlardan yani solculardan deil btn meslek ve merebi iine alan her trl gr iinde barndran BEKTA a insan topluluundan oluuyormu.

  15. #15
    Yukarda da sylendii gibi Star'da bunlar yazabilmek yrek ister. Ellerine salk abi.