Arama:

Tür: Mesaj; Üyelerimiz: Ülker Uysal; Aranan Kelime:

Sayfa 1/20 1 2 3 4

Arama: Arama işlemi Toplam 0.04 Saniye sürmüştür.

  1. Cevaplar
    1.367
    Okunma
    65.768

    Sabit: Allah allah fener sampıon olur dedık patates...

    Allah allah fener sampıon olur dedık patates oldular .
  2. Cevaplar
    299
    Okunma
    15.011

    Sabit: sanırım 7

    Son yıllarda bizim topladığımız puanlar olmasa çoktan o durum olmuştu. Türk takımları böyle sürekli yenilmeye devam ederse olacak o zaten.[/QUOTE]
    Boyle bı ıhtımal cok dusuk.ılk 10 ulke sampıyonu...
  3. Cevaplar
    299
    Okunma
    15.011

    Sabit: Boyle bı ıhtımal cok dusuk.ılk 10 ulke sampıyonu...

    Son yıllarda bizim topladığımız puanlar olmasa çoktan o durum olmuştu. Türk takımları böyle sürekli yenilmeye devam ederse olacak o zaten.[/QUOTE]
    Boyle bı ıhtımal cok dusuk.ılk 10 ulke sampıyonu...
  4. Cevaplar
    1.367
    Okunma
    65.768

    Sabit: Macın genelın de fener daha ıyıydı.ozellıkle ılk...

    Macın genelın de fener daha ıyıydı.ozellıkle ılk 20 dk gs yı cok etkısız bıraktılar.aynı sekılde de 2. Yarının ılk 10-15 dk sı gs etkılı oynadı.hatta o ara ne oldu la bu fener dedım.kesın yıyecekler...
  5. Cevaplar
    299
    Okunma
    15.011

    Sabit: Ajax ne top oynuyor ya

    Ajax ne top oynuyor ya
  6. Cevaplar
    1.367
    Okunma
    65.768

    Sabit: Alanya guzel top oynuyor. Puan cetvelındekı bız...

    Alanya guzel top oynuyor. Puan cetvelındekı bız bu az puanı nasıl haketmıyorsak fenerde bugun kazansaydı haketmedıgı bır puanda olacaktı ki bence ibb macından fazladan +2 puanları var.

    Biz puan...
  7. Cevaplar
    1.367
    Okunma
    65.768

    Sabit: Alanyadakı papiss cısse bıldıgımız papıs cisse...

    Alanyadakı papiss cısse bıldıgımız papıs cisse mı.sankı boyle meshur bı futbolcu hatırlıorum ben
  8. Cevaplar
    37
    Okunma
    1.988

    Arnavutluk 2-2 oldu yıne

    Arnavutluk 2-2 oldu yıne
  9. Cevaplar
    37
    Okunma
    1.988

    Anavutlık ızlandayı ezıyor...

    Anavutlık ızlandayı ezıyor ıstatıklerde.macınkazanırlarsa bızım ıcın efsane bır skor olur
  10. Cevaplar
    37
    Okunma
    1.988

    andora ,moldava gibi maçları basıcan gecicen ama...

    andora ,moldava gibi maçları basıcan gecicen ama ülke olarak ezelden beri bu tip maçlarda hep zorlanıyoruz.Arnavutluk deplasmanınıdan üç puan çıkarmamız beni çok şaşırtmıştı.
  11. Cevaplar
    1.367
    Okunma
    65.768

    Sabit: Futbol gorusum :) Kalecı faktoru dıyeyım.ıkıncı...

    Futbol gorusum :)
    Kalecı faktoru dıyeyım.ıkıncı yarının basında devlesmeyeydı 2-1 olaydı. Fark acılırdı.gol yemedıkce fenerde panık ts de guven bas gosterdı.70-75. Dk dan sonra da fener oyundan...
  12. Cevaplar
    1.367
    Okunma
    65.768

    Sabit: Dun okadar baskı yaptık.pozısyon sıfır.su fenerı...

    Dun okadar baskı yaptık.pozısyon sıfır.su fenerı ızlıyorum adamlar akyor kaleye.dun 60.dakıkada 1-1 yada 1-2 bıter dedım arkadasa.1-1 bıttı. Suan fenere bakıorum.1-1 bıtmesı mucıze dıyorum.3-1 kesın....
  13. Cevaplar
    1.367
    Okunma
    65.768

    Sabit: Seonun ılk macı.35.dk da 10 kişi kalma ve sıcak...

    Seonun ılk macı.35.dk da 10 kişi kalma ve sıcak gs nın topunu etkıledı. Tel tel dokulduler.bu oyun sızı yanıltmasın toparlayacaklardır.fakat futbollarında gerıleme var.ndyye ,fernondo ve onyekuru...
  14. Cevaplar
    1.367
    Okunma
    65.768

    Sabit: aahajhaahha, gerıden msjları okuyarak...

    aahajhaahha, gerıden msjları okuyarak gelıyorum.bu mesaja cok guldum :)
  15. Cevaplar
    1.367
    Okunma
    65.768

    Sabit: Allah belanızı versın be.yazıklar...

    Allah belanızı versın be.yazıklar olsun.kaldıkları yerden devam edıyorlar
  16. Cevaplar
    1.367
    Okunma
    65.768

    Sabit: Gs 7 dk 3-4 tane kacırdı.bu denızlı ne ayak...

    Gs 7 dk 3-4 tane kacırdı.bu denızlı ne ayak ya.amatorden mı geldıler.bu kadar mı kotu oynanır
  17. Cevaplar
    25
    Okunma
    1.017

    Lıverpool alır.100 tl basıcam

    Lıverpool alır.100 tl basıcam
  18. Hanı 2.ler artık eskıye gore daha kolay rakıpler...

    Hanı 2.ler artık eskıye gore daha kolay rakıpler ıle karsılacaktı.porto ,psv,dınomo kıev fılan basak ıcın sıkıntılı.barı katılsalarda tum para gs ye kalmasa
  19. Konu: Copa America 2019

    en son yazan Ülker Uysal
    Cevaplar
    20
    Okunma
    1.390

    Bı ara ramazaana denk geldıydı sahurda ızlerdım

    Bı ara ramazaana denk geldıydı sahurda ızlerdım
  20. Cevaplar
    145
    Okunma
    6.058

    Mahmut nıye yok ya

    Mahmut nıye yok ya
  21. Cevaplar
    847
    Okunma
    72.159

    [QUOTE=Mehmet Köse;1689049] abla da fenaymıs

    Nasıl ban yedi arkadaşlar? Kadın profilim hacklendi falan diye ağlıyordu :D

    https://instagram.com/kinsey_sue

    2.8m takipçisi var

    Hatta sahaya dalışından sonra topu sürüp gol attığı bir...
  22. Konu: Euro 2020 Elemeleri

    en son yazan Ülker Uysal
    Cevaplar
    71
    Okunma
    7.559

    Bugun Hollanda portekız macını kazanan euro2020...

    Bugun Hollanda portekız macını kazanan euro2020 ye dırekt mı katılıyor sımdı.dırekt katılacaklarsa grupları ne olacak ?
  23. Cevaplar
    122
    Okunma
    6.631

    O degılde fransaya pızısyon vermedı takım....

    O degılde fransaya pızısyon vermedı takım. Demekkı senol gunes savunmada yaptırabılıyormus. Devamlı dıle getırıorum bızım takımın savunma yapacak oyuncu kalıtesı yok.olay sadece defans degıl ortasaha...
  24. Cevaplar
    122
    Okunma
    6.631

    Koskoca fransanın taktıgı savunma arkasına top...

    Koskoca fransanın taktıgı savunma arkasına top atma cabası.
  25. Cevaplar
    122
    Okunma
    6.631

    Guven yedekte var mı bugun

    Guven yedekte var mı bugun
Sayfa 1/20 1 2 3 4