Arama:

Tür: Mesaj; Üyelerimiz: Sergen Pervance; Aranan Kelime:

Sayfa 1/20 1 2 3 4

Arama: Arama işlemi Toplam 0.04 Saniye sürmüştür.

  1. Cevaplar
    1.514
    Okunma
    185.997

    Alırım bi dal..

    Alırım bi dal..
  2. Cevaplar
    1.514
    Okunma
    185.997

    İsmaeeelll isyanı var fenerde.. Lan ne zevkli...

    İsmaeeelll isyanı var fenerde..
    Lan ne zevkli yaa :lol:
  3. Konu: Olcay Şahan

    en son yazan Sergen Pervance
    Cevaplar
    2.007
    Okunma
    115.709

    Gitsene sen bi... Bir şey deneyeceğiz..

    Gitsene sen bi...
    Bir şey deneyeceğiz..
  4. Konu: Nefretimsin Gs

    en son yazan Sergen Pervance
    Cevaplar
    3.711
    Okunma
    950.013

    Yiyin birbirinizi ete para vermeyin... Aklınıza...

    Yiyin birbirinizi ete para vermeyin...
    Aklınıza gelen en ağır küfürler geçiyor içimden şuan...
    Yeter mi ? Tabi ki yetmez..Kanı bozuklar..
  5. Cevaplar
    847
    Okunma
    160.879

    Febe-Amed Gese-Rize İBB-akhisar BJK-Konya

    Febe-Amed
    Gese-Rize
    İBB-akhisar
    BJK-Konya
  6. Konu: Nefretimsin Gs

    en son yazan Sergen Pervance
    Cevaplar
    3.711
    Okunma
    950.013

    Böyle karaktersiz bi camia dünya üzerinde yoktur...

    Böyle karaktersiz bi camia dünya üzerinde yoktur sanırım..
    Ama ilahi adalet diye de birşey var çok şükür .
    Gelsin kurtarsın sizi bakalım şimdi çok sevdiğiniz siyasi büyükler.
  7. Cevaplar
    16.205
    Okunma
    2.607.152

    Rize nin puan alması büyük sürpriz olur.. Gese...

    Rize nin puan alması büyük sürpriz olur..
    Gese maçı da beraberlik kokuyor...
    Ayrıca bu gese febeyi yenemez..yine bizim kadıköy maçı düğümü çözer..
  8. Konu: Nefretimsin Gs

    en son yazan Sergen Pervance
    Cevaplar
    3.711
    Okunma
    950.013

    Ucu girdi şemsiyenin.. Yavaş yavaş hepsi...

    Ucu girdi şemsiyenin..
    Yavaş yavaş hepsi girecek..
    Ve bu sefer içinizde açılacak..
  9. Konu: Olcay Şahan

    en son yazan Sergen Pervance
    Cevaplar
    2.007
    Okunma
    115.709

    Kral..Sana talip yok mu :cylj:

    Kral..Sana talip yok mu :cylj:
  10. Konu: Olcay Şahan

    en son yazan Sergen Pervance
    Cevaplar
    2.007
    Okunma
    115.709

    Yine formundasin... Skickat från min SM-G920F...

    Yine formundasin...

    Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
  11. Konu: Olcay Şahan

    en son yazan Sergen Pervance
    Cevaplar
    2.007
    Okunma
    115.709

    Forzaya girmeyeli herkes polis kesilmis basimiza,...

    Forzaya girmeyeli herkes polis kesilmis basimiza, size ne abicim. Dogruyu yanlisi fk karar verir.
    Olcay olayina gelirsek, Olcay haftalardır önündekine pas atamıyor hala koruyan var, size koruyun...
  12. Konu: Olcay Şahan

    en son yazan Sergen Pervance
    Cevaplar
    2.007
    Okunma
    115.709

    Pardon da sanami soracaz abes olup olmadigina....

    Olcay yoksa değil varsa eksiğiz .
    Tek işi pas trafiğinde al ver olan kanat mı olur ?
    Çalım yok şut yok . adam kovalayacak durmadan
    Sırf koşuyor diye 90 dk dayanılacak adam değil .
    Hele de...
  13. Konu: Slaven Bilic

    en son yazan Sergen Pervance
    Cevaplar
    14.422
    Okunma
    2.617.167

    Anket: Güle güle Comandante, yolun açık olsun hocam....

    Güle güle Comandante, yolun açık olsun hocam. Birgün yine yolumuz kesişir inşallah

    Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
  14. Konu: Slaven Bilic

    en son yazan Sergen Pervance
    Cevaplar
    14.422
    Okunma
    2.617.167

    Anket: Bilic, Perşembe günü saat 14.00 uçağıyla Sabiha...

    Bilic, Perşembe günü saat 14.00 uçağıyla Sabiha Gökçen'den Türkiye'ye veda edecek.



    Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
  15. Cevaplar
    15.049
    Okunma
    3.407.573

    İsmail Kartal: 1-1ken gol atamayınca maçı...

    İsmail Kartal: 1-1ken gol atamayınca maçı berabere bitirdik.

    Filozof olacak adammis ama okutmamislar

    Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
  16. Cevaplar
    15.049
    Okunma
    3.407.573

    Emrullah, abdulaziz, zulkuf simdi de muammer gs...

    Emrullah, abdulaziz, zulkuf simdi de muammer gs sayesinde yeni kaleciler taniyoruz :) ne hikmetse hepsi 2. Veya 3. Kaleci oluyor.

    Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
  17. Cevaplar
    15.049
    Okunma
    3.407.573

    Umutlanmayin derim gs tecrubeli kadrosuyla fark...

    Umutlanmayin derim gs tecrubeli kadrosuyla fark atar malesef.

    Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
  18. Cevaplar
    15.049
    Okunma
    3.407.573

    Hasan kabze gs ye gol mu atacak yani :) ...

    Hasan kabze gs ye gol mu atacak yani :)

    Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
  19. Konu: Slaven Bilic

    en son yazan Sergen Pervance
    Cevaplar
    14.422
    Okunma
    2.617.167

    Anket: Hocam kendini gelistiriyorsun, geçen sezon 29....

    Hocam kendini gelistiriyorsun, geçen sezon 29. Haftada 54 puan bu sezon 29. Hafta 64 puan.
  20. http://images.tapatalk-cdn.com/15/05/02/f7408d5ce2...

    http://images.tapatalk-cdn.com/15/05/02/f7408d5ce2ba6d4df348c85c124b6a22.jpg

    Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
  21. Konu: Slaven Bilic

    en son yazan Sergen Pervance
    Cevaplar
    14.422
    Okunma
    2.617.167

    Anket: Neymis efendim "Bilic, Cenk'e dua etsin kurtardi...

    Neymis efendim "Bilic, Cenk'e dua etsin kurtardi pacayi" diyolar, cenk'i oyuna alan Lucescuydu herhalde. :D
  22. Konu: Slaven Bilic

    en son yazan Sergen Pervance
    Cevaplar
    14.422
    Okunma
    2.617.167

    Anket: 1. Kadroda 2 stoper özeligi olan oyuncu vardi...

    1. Kadroda 2 stoper özeligi olan oyuncu vardi biri Franco digeri Necip.Yabanci sinirlamasi nedeniyle Franco yerine Necip girmesi normaldi.
    2. Demba ba yi cikarmasinin tek nedeni Necip kirmizi kart...
  23. Cevaplar
    15.049
    Okunma
    3.407.573

    Abiler sunu dilendirelim, fernandes 3 mac...

    Abiler sunu dilendirelim, fernandes 3 mac almisti, ayni hareketi sneijder de yapmis.
  24. Cevaplar
    15.049
    Okunma
    3.407.573

    @ryanbroekhoff: Fernandes, Kadir Has'ın kapısını...

    @ryanbroekhoff: Fernandes, Kadir Has'ın kapısını kırdı diye tam Fenerbahçe maçı öncesi 3 maç ceza almıştı. https://t.co/KCv3PBzgBX
  25. Cevaplar
    392
    Okunma
    108.505

    Söylüyorum bu olaydan sonra fb kolay kolay puan...

    Söylüyorum bu olaydan sonra fb kolay kolay puan kaybetmez, hakemler kollayacaktir. Ne yazıkki bu sezon da çöpe gitti.
Sayfa 1/20 1 2 3 4