Arama:

Tür: Mesaj; Üyelerimiz: Mert Demirkat; Aranan Kelime:

Sayfa 1/2 1 2

Arama: Arama işlemi Toplam 0.01 Saniye sürmüştür.

  1. Cevaplar
    16.759
    Okunma
    1.058.098

    Sow şimdi gidip alnını secdeye koyup namaz...

    Sow şimdi gidip alnını secdeye koyup namaz kılacak öyle mi?

    Gerçi onun gibi Müslüman'ım diyenlerin daha çok hak yediği, daha çok hırsızlık yaptığı, haramla gününü gün ettiği yönettiği bi ülkede...
  2. Cevaplar
    16.759
    Okunma
    1.058.098

    Sow'a bak rövaşataya kalkıyor kafa vuracağına. ...

    Sow'a bak rövaşataya kalkıyor kafa vuracağına.

    Satılmış köpek
  3. Cevaplar
    16.759
    Okunma
    1.058.098

    batalla fenere oynuyo resmen

    batalla fenere oynuyo resmen
  4. Cevaplar
    16.759
    Okunma
    1.058.098

    oyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ne koydu...

    oyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    ne koydu dahahahahaaahahhaa
  5. Cevaplar
    16.759
    Okunma
    1.058.098

    Batalla neyi tartışıyo ki orda?

    Batalla neyi tartışıyo ki orda?
  6. Cevaplar
    16.759
    Okunma
    1.058.098

    Bursa iyi savundu da hücum namına hiçbirşey yok,...

    Bursa iyi savundu da hücum namına hiçbirşey yok, bi Batalla'nın vurduğu var heralde o da şansa önüne düştü.

    Zor bu şekilde maçı bitirmeleri.
  7. Cevaplar
    16.759
    Okunma
    1.058.098

    adamın ayağını kırdı nerdeyse devam ettirdi fener...

    adamın ayağını kırdı nerdeyse devam ettirdi fener gole gidiyo diye.

    satılmış fırat.
  8. Cevaplar
    16.759
    Okunma
    1.058.098

    diğer kasımpaşalı mallar neden durdu ? film...

    diğer kasımpaşalı mallar neden durdu ?

    film izler gibi bakıyolar insan bi hamle yapar o da yok.
  9. Cevaplar
    16.759
    Okunma
    1.058.098

    2-5 gs alır

    2-5 gs alır
  10. Cevaplar
    16.759
    Okunma
    1.058.098

    Bu bandonun çaldıkları ne alaka neyin kafasını...

    Bu bandonun çaldıkları ne alaka neyin kafasını yaşıyolar ? :D

    Salako falan çalıyo :D
  11. Cevaplar
    16.759
    Okunma
    1.058.098

    Tartışmasız en iyisi Mehmet. Sezon sonu 15M+...

    Tartışmasız en iyisi Mehmet.

    Sezon sonu 15M+ transfer yapar tahminim.
  12. Cevaplar
    16.759
    Okunma
    1.058.098

    ofsayt mı? nasıl yani?

    ofsayt mı? nasıl yani?
  13. Cevaplar
    16.759
    Okunma
    1.058.098

    Başak çok kötü bugün

    Başak çok kötü bugün
  14. Cevaplar
    16.759
    Okunma
    1.058.098

    Visca sezon sonu en az 20'ye satılır. Müthiş...

    Visca sezon sonu en az 20'ye satılır.

    Müthiş topçu hakikaten.
  15. Cevaplar
    16.759
    Okunma
    1.058.098

    Tslilerin eli ayağı birbirine girdi, tehlikeli...

    Tslilerin eli ayağı birbirine girdi, tehlikeli bölgede abuk subuk pas hataları yapıyo aptallar
  16. Cevaplar
    16.759
    Okunma
    1.058.098

    kazma ya

    kazma ya
  17. Cevaplar
    16.759
    Okunma
    1.058.098

    Hayırlı işler yan hakem..

    Hayırlı işler yan hakem..
  18. Cevaplar
    16.759
    Okunma
    1.058.098

    Antalya çok leş takım yalnız ya

    Antalya çok leş takım yalnız ya
  19. Cevaplar
    16.759
    Okunma
    1.058.098

    7-2 gs alır.

    7-2 gs alır.
  20. Cevaplar
    16.759
    Okunma
    1.058.098

    7-2 fener alır.

    7-2 fener alır.
  21. Cevaplar
    16.759
    Okunma
    1.058.098

    Anadolu takımları bize açık oynamaz. Ne kadar...

    Anadolu takımları bize açık oynamaz. Ne kadar formda olurlarsa olsun.

    Bize açık oynayan takım mahvoluyo çünkü.
  22. Cevaplar
    16.759
    Okunma
    1.058.098

    Adam neler yapıyo ya :D Seneye Premier Lig'in...

    Adam neler yapıyo ya :D

    Seneye Premier Lig'in orta halli takımlarına gider 5-6M'a valla.

    İnanılmaz adam.
  23. Cevaplar
    16.759
    Okunma
    1.058.098

    Kudursun şerefsizler bunlar iyi günleri. ...

    Kudursun şerefsizler bunlar iyi günleri.

    Beşiktaşla uğraşanın çocuğu olmaz.
  24. Cevaplar
    16.759
    Okunma
    1.058.098

    Fırat çok bilenmiş atacak Başakşehirden 1-2...

    Fırat çok bilenmiş atacak Başakşehirden 1-2 kişiyi.

    Yalnız Valbuena çok iyi topçu, her takımda fark yaratıyo kesin.
  25. Cevaplar
    16.759
    Okunma
    1.058.098

    böyle herifler futboldan yüzbinler kazanıyo ya ne...

    böyle herifler futboldan yüzbinler kazanıyo ya ne diyim
Sayfa 1/2 1 2