Arama:

Tür: Mesaj; Üyelerimiz: Ekrem Özaslan; Aranan Kelime:

Sayfa 1/20 1 2 3 4

Arama: Arama işlemi Toplam 0.06 Saniye sürmüştür.

  1. Cevaplar
    79
    Okunma
    26.618

    Anket: Quaresma

    Quaresma
  2. Cevaplar
    16.205
    Okunma
    2.608.910

    Boşverin beyler gese sanki şampiyon mu olcak :D

    Boşverin beyler gese sanki şampiyon mu olcak :D
  3. Cevaplar
    16.205
    Okunma
    2.608.910

    bu kadar kötü olan bursa'ya 1 gol bile atamayan...

    bu kadar kötü olan bursa'ya 1 gol bile atamayan fener'i kadıköy'de ezer geçeriz !
  4. Cevaplar
    16.205
    Okunma
    2.608.910

    bitti mi bitti mi ?

    bitti mi bitti mi ?
  5. Cevaplar
    16.205
    Okunma
    2.608.910

    Hosagai saçmalıyor çıkarması lazım

    Hosagai saçmalıyor çıkarması lazım
  6. Cevaplar
    16.205
    Okunma
    2.608.910

    bursa çok kötü pozisyonu yok fener oyunun hakimi...

    bursa çok kötü pozisyonu yok fener oyunun hakimi sivok ve harun gününde gibi bursa 1 gol atarsa en az 1 puan alır hadi diren bursa
  7. Cevaplar
    16.205
    Okunma
    2.608.910

    bursa'nın maçı için link var mı ?

    bursa'nın maçı için link var mı ?
  8. Konu: Olcay Şahan

    en son yazan Ekrem Özaslan
    Cevaplar
    2.007
    Okunma
    116.017

    Bence olcay defansa falan gelmiyor yanlış bir algı

    Bence olcay defansa falan gelmiyor yanlış bir algı
  9. Konu: Nefretimsin Gs

    en son yazan Ekrem Özaslan
    Cevaplar
    3.711
    Okunma
    950.809

    9 haftadır devreden Süper Loto, Galatasaray...

    9 haftadır devreden Süper Loto, Galatasaray yönetimini harekete geçirdi.
  10. Cevaplar
    847
    Okunma
    160.956

    Babalarının hayrına vermiyorlarki onlardan...

    Kızamıyorum biliyor musun? Bize zor zamanında statlarını açan takımlar.. Sağolsunlar.

    Olimpiyatta 15 maçta 6 galibiyet almışız. Heriflerle stadı resmen ortak kullanıyoruz...[/QUOTE]

    Babalarının...
  11. Konu: Nefretimsin Gs

    en son yazan Ekrem Özaslan
    Cevaplar
    3.711
    Okunma
    950.809

    Umarım men cezası çıkar,şl gelirleri sayesinde...

    Umarım men cezası çıkar,şl gelirleri sayesinde baya para cukka yaptılar.
    Şimdi avrupadan men artı transfer yasağı gelse 4 5 sene toparlanamazlar
    Takımın maaş ortalaması çok yüksek zaten olacağı...
  12. Cevaplar
    847
    Okunma
    160.956

    amed iyi çaktı. biz de Kadıköy'de Fener'e...

    amed iyi çaktı.
    biz de Kadıköy'de Fener'e çakacağız.
  13. Cevaplar
    847
    Okunma
    160.956

    Kadıköy'de Fenerbahçe'yi yeneceğiz.

    Kadıköy'de Fenerbahçe'yi yeneceğiz.
  14. Cevaplar
    105
    Okunma
    28.302

    Anket: Kesinlikle Rhodolfo Orafa aatifın pozisyonda...

    Kesinlikle Rhodolfo
    Orafa aatifın pozisyonda ayak koymasa yüzde 99 gol olurdu
  15. Cevaplar
    578
    Okunma
    175.155

    Suarez brezilyalı Ronaldodan sonra dünyanın en...

    Suarez brezilyalı Ronaldodan sonra dünyanın en iyi santraforu demiştim ama fikrimi değiştirdim suarez dünyanın en iyi santraforudur.
  16. Cevaplar
    16.205
    Okunma
    2.608.910

    bursa'ya yine koymuşlar oh olsun bunlar düşmez...

    bursa'ya yine koymuşlar oh olsun
    bunlar düşmez ama şöyle son hafta şampiyonluğu garantilemiş olsak ve ligde kalmaları bizim oynayacağımız maça bağlı olsa,bizde yenilsek ve küme düşseler ne iyi olur....
  17. Cevaplar
    16.205
    Okunma
    2.608.910

    hasan ali

    hasan ali
  18. Cevaplar
    16.205
    Okunma
    2.608.910

    fener daha kaç kere 1-0 kazanacak

    fener daha kaç kere 1-0 kazanacak
  19. Cevaplar
    16.205
    Okunma
    2.608.910

    maalesef 4-4 oldu ibrahimovic atmış dakika 90+19

    Bitti abi bittiiiiiiii 4-3[/QUOTE]

    maalesef 4-4 oldu ibrahimovic atmış dakika 90+19
  20. Cevaplar
    16.205
    Okunma
    2.608.910

    ALLAHIM ÇIĞLIK ATTIM YA YOK BÖYLE BİRŞEY ...

    ALLAHIM ÇIĞLIK ATTIM YA YOK BÖYLE BİRŞEY

    Teşekkürler RİZE
    hikmet hocanın askerleriyiz !!! :D
  21. Cevaplar
    16.205
    Okunma
    2.608.910

    ben size demiştim hemen sevinmeyin diye gese bir...

    ben size demiştim hemen sevinmeyin diye
    gese bir şekilde geri düştüğü maçı çeviriyor
    ama biz geri düşünce mutlaka puan kaybediyoruz
  22. Cevaplar
    16.205
    Okunma
    2.608.910

    6s birazdan üçüncü golü atar

    6s birazdan üçüncü golü atar
  23. Cevaplar
    16.205
    Okunma
    2.608.910

    hemen havaya girmeyin maç bitmeden bu karaktersiz...

    hemen havaya girmeyin maç bitmeden bu karaktersiz haysiyetsizler geriden gelip çok maç aldı benim hevesimi çok kursağımda bıraktılar
    3-2 biten kasımpaşa ve mersin maçlarını hala unutamam
  24. Cevaplar
    16.205
    Okunma
    2.608.910

    Ulan hamsiler bütün süper lig üstünden geçti...

    Ulan hamsiler bütün süper lig üstünden geçti geldin bizi yendin be şota bu hafta içi istifa eder

    Bu arada gese atar golü boşuna umutlanmayın ofsayt kırmızı penaltı hakemler yapabildiği katkıı...
  25. Cevaplar
    16.205
    Okunma
    2.608.910

    Rakipler kazanınca moral çöküyor bende hele bi de...

    Rakipler kazanınca moral çöküyor bende hele bi de burak atınca daha da moralim bozuluyor
    Puan farkı 4 iken hiçbir güç renklilerin puan kaybetmesine izin vermezdi zaten
Sayfa 1/20 1 2 3 4