Arama:

Tür: Mesaj; Üyelerimiz: Ömer Candaş Dilan; Aranan Kelime:

Sayfa 1/20 1 2 3 4

Arama: Arama işlemi Toplam 0.01 Saniye sürmüştür.

  1. Cevaplar
    241
    Okunma
    18.965

    Akhisar esra-ceyda kardeşlere iyi sapladı.Kemal...

    Akhisar esra-ceyda kardeşlere iyi sapladı.Kemal Sunal'ın filmindeki gibi bir ona bir buna ver Allah'ım ver, ver Allah'ım ver [emoji23]

    PRA-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  2. Cevaplar
    241
    Okunma
    18.965

    Kumpas var kumpas [emoji23] PRA-LX1 cihazımdan...

    Kumpas var kumpas [emoji23]

    PRA-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  3. Cevaplar
    60
    Okunma
    14.753

    Sabit:Anket: Medel SM-G7105 cihazımdan Tapatalk...

    Medel

    SM-G7105 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  4. Cevaplar
    70
    Okunma
    6.418

    Anket: Atiba SM-G7105 cihazımdan Tapatalk...

    Atiba

    SM-G7105 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  5. Cevaplar
    209
    Okunma
    18.875

    Tamam işte manası derin 😂 SM-G7105 cihazımdan...

    Tamam işte manası derin 😂

    SM-G7105 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  6. Konu: Nefretimsin Gs

    en son yazan Ömer Candaş Dilan
    Cevaplar
    3.676
    Okunma
    911.662

    Başkanın dediği gibi onlar bizim için ne kadar...

    Başkanın dediği gibi onlar bizim için ne kadar üzüldüyse ben de onlar için o kadar üzülüyorum.Nopost çocukları.

    SM-G7105 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  7. Cevaplar
    16.071
    Okunma
    1.385.515

    Olcayın yeteneğini falan tartışırım ama...

    Olcayın yeteneğini falan tartışırım ama Beşiktaşlılığını tartışmam.

    SM-G7105 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  8. Cevaplar
    16.071
    Okunma
    1.385.515

    Yarın Ballı Başşağa ve Emreye cevabımızı iletiriz...

    Yarın Ballı Başşağa ve Emreye cevabımızı iletiriz sıkıntı yok.

    SM-G7105 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  9. Cevaplar
    16.071
    Okunma
    1.385.515

    Magaye attı şampiyonluk geldi az sonra 😂 ...

    Magaye attı şampiyonluk geldi az sonra 😂

    SM-G7105 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  10. Cevaplar
    1.514
    Okunma
    174.059

    lyon ilk maçta q7 olsaydı şimdi kupayı...

    lyon ilk maçta q7 olsaydı şimdi kupayı kaldırıyorduk belki de.Bana göre sorun kadro planlamasında.Atibanın yedeği? q7 nin yedeği? abunun yedeği? kadromuz buralara göre dardı.yoksa ben buralara rahat...
  11. Cevaplar
    1.514
    Okunma
    174.059

    Avrupa maçları izledikçe bizim 6 ve 8...

    Avrupa maçları izledikçe bizim 6 ve 8 numaralarımızın çok daha fizikli ve mücadeleci olması gerektiğini düşünüyorum.Bizimkilerin futbol aklı çok iyi ama fizik olarak yetmiyoruz maalesef.

    SM-G7105...
  12. Cevaplar
    524
    Okunma
    84.599

    izmir marşının sesini kısan bi ulusal kanalımız...

    izmir marşının sesini kısan bi ulusal kanalımız var.Ne mutlu bize.

    SM-G7105 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  13. Cevaplar
    16.071
    Okunma
    1.385.515

    Bu aspor kadar şeref yoksunu bi kanal görmedim. ...

    Bu aspor kadar şeref yoksunu bi kanal görmedim.

    SM-G7105 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  14. Cevaplar
    16.071
    Okunma
    1.385.515

    😂😂😂 hocam bu 2004 heralde.Fakat arkadaşı tebrik...

    😂😂😂 hocam bu 2004 heralde.Fakat arkadaşı tebrik ederim hakkaten bütün Beşiktaşlıların içindeki duyguları ifade etmiş.

    SM-G7105 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  15. Cevaplar
    16.071
    Okunma
    1.385.515

    Başak haftaya bizden önce mi oynayacak? Bakarsın...

    Başak haftaya bizden önce mi oynayacak? Bakarsın oynamadan şampiyon oluruz.

    SM-G7105 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  16. Cevaplar
    16.071
    Okunma
    1.385.515

    Başakşehirin twitter hesabına yüklenelim şimdi 😂...

    Başakşehirin twitter hesabına yüklenelim şimdi 😂

    SM-G7105 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  17. Cevaplar
    16.071
    Okunma
    1.385.515

    Bu gs ölüyü bile canlandırır. SM-G7105...

    Bu gs ölüyü bile canlandırır.

    SM-G7105 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  18. Cevaplar
    16.071
    Okunma
    1.385.515

    antep kafaca ligi bitirmiş gibi oynuyor. ...

    antep kafaca ligi bitirmiş gibi oynuyor.

    SM-G7105 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  19. Cevaplar
    16.071
    Okunma
    1.385.515

    beyler sakin bilioduk zaten sonucu.biz 2 maç 6...

    beyler sakin bilioduk zaten sonucu.biz 2 maç 6 puan yapalım o zaman ipler elimize geçer.Rahat olun.

    SM-G7105 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  20. Cevaplar
    16.071
    Okunma
    1.385.515

    Net bi şekilde satmış ümit maçı.Yandan yandan...

    Net bi şekilde satmış ümit maçı.Yandan yandan sırıtıyordu nopost çocuğu.

    SM-G7105 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  21. Cevaplar
    16.071
    Okunma
    1.385.515

    Bizim için kritik maç kasımpaşa maçı bence.Onu...

    Bizim için kritik maç kasımpaşa maçı bence.Onu kazanırsak şampiyonuz.Zira kasımpaşa bize çok ters geliyor.

    SM-G7105 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  22. Cevaplar
    16.071
    Okunma
    1.385.515

    rize kazanırsa ikincilik anlamında başağın kafası...

    rize kazanırsa ikincilik anlamında başağın kafası rahatlar.Bizim maçta ikincilik baskısı hissetmezler.Ayrıca akşam yenecez başağı yazık adamlar ikinciliği hakediyor.

    SM-G7105 cihazımdan Tapatalk...
  23. Cevaplar
    1.011
    Okunma
    136.460

    Aslanım juve aynı Beşiktaş 😀 SM-G7105...

    Aslanım juve aynı Beşiktaş 😀

    SM-G7105 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  24. Cevaplar
    16.071
    Okunma
    1.385.515

    beş beş sesleri 😁 SM-G7105 cihazımdan Tapatalk...

    beş beş sesleri 😁

    SM-G7105 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  25. Cevaplar
    16.071
    Okunma
    1.385.515

    üstünde gezdiriyorlar, topu gezdiriyorlar yani 😂...

    üstünde gezdiriyorlar, topu gezdiriyorlar yani 😂

    SM-G7105 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sayfa 1/20 1 2 3 4