Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Nefretimsin Gs

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    Aslı Mehmet Keleş tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    "Biz Beşiktaş Kulübü gibi 'Feda' demeyeceğiz. Galatasaray'ın değerlerini devreye sokacağız."

    talihsiz bir açıklama olmuş, inşallah daha beter olursunuz...


    Riva gidiyor Riva yaleley yaleley
    Riva gidiyor Riva yaleleylim...

    Yorum Yap


      Ölmüşler mi ölmüşler mi

      Yorum Yap


        Devlet kurtarir gsyi bir sekilde

        Yorum Yap


          Yahu riva zaten 300 mile ipotek ettiler. Sattilarmi ellerine birsey gecmeyecek. Akar olmayacak.
          Bunlara akar lazim olacak men yediklerinde.


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Yorum Yap


            Aslı Mehmet Ali Tuna tarafından gönderilmiş Mesajı göster
            Yahu riva zaten 300 mile ipotek ettiler. Sattilarmi ellerine birsey gecmeyecek. Akar olmayacak.
            Bunlara akar lazim olacak men yediklerinde.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            O zaman;

            Ada gidiyor ada yaleley yaleley

            Yorum Yap


              Aslı Mehmet Ali Tuna tarafından gönderilmiş Mesajı göster
              Yahu riva zaten 300 mile ipotek ettiler. Sattilarmi ellerine birsey gecmeyecek. Akar olmayacak.
              Bunlara akar lazim olacak men yediklerinde.


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              Rivayi ne zaman ipotek ettiler abi ne icin ettiler?

              Yorum Yap


                riva falan derken aklıma geldi bizim fulya da neyimiz veya ne gibi gelirlerimiz var tam anlamıyla detaylı bilgisi olan varmı

                Yorum Yap


                  Aslı Talha Karanfiler tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                  Aslı Mehmet Ali Tuna tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                  Yahu riva zaten 300 mile ipotek ettiler. Sattilarmi ellerine birsey gecmeyecek. Akar olmayacak.
                  Bunlara akar lazim olacak men yediklerinde.


                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  Rivayi ne zaman ipotek ettiler abi ne icin ettiler?
                  Bi bankaya diye biliyorum.


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Yorum Yap


                    Aslı Mehmet Ali Tuna tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                    Aslı Talha Karanfiler tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                    Aslı Mehmet Ali Tuna tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                    Yahu riva zaten 300 mile ipotek ettiler. Sattilarmi ellerine birsey gecmeyecek. Akar olmayacak.
                    Bunlara akar lazim olacak men yediklerinde.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    Rivayi ne zaman ipotek ettiler abi ne icin ettiler?
                    Bi bankaya diye biliyorum.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    Denizbank olması lazım.

                    Yorum Yap


                      GS adasından düş, boğul GS...

                      Yorum Yap


                        Aslı Mehmet Keleş tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                        "Biz Beşiktaş Kulübü gibi 'Feda' demeyeceğiz. Galatasaray'ın değerlerini devreye sokacağız."

                        talihsiz bir açıklama olmuş, inşallah daha beter olursunuz...
                        Rahmetli Özhan Canaydın'ın herkes bi 3 5 atsa dediği video'yu bir izlesinler önce. Sonra Feda'ya laf etme gafletinde bulunsunlar.
                        Bu arada değerlerini devreye sokacaklarsa ben talibim. Eli bol adamımdır. Bahşişim de bol olur.

                        Yorum Yap


                          Aslı Alican Osanmaz tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                          Aslı Adem Coskun tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                          avrupaya gitsinler yahu, transfer yasağı gelsin, transfer yasağı gelir mi şimdi bunlara?
                          avrupa'ya gitmek demek para demek..gitmesinler..para falan gelmesin..dilenecek duruma düşsünler..Allah büyük..o pankartı düreceğiz...
                          tamam hacı gitmesinler ben iki durumdan seçme hakkım olsa transfer yasağını dilerdim sadece

                          Yorum Yap


                            Kullanıcı Eylemleri
                            Takip ediliyor

                            BEŞİKTAŞ Var!‏@ForzaSenBenYok
                            Lan oğlum yapmayın lan dasdashahahahkiki



                            Yorum Yap


                              İnşallah Sarıyer olursunuz.


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Yorum Yap


                                Kayyuma devrilmedi mi hala bu fransızlar

                                Yorum Yap

                                Hazırlanıyor...
                                X