Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Gollerden sonra stadda yankılanan Kartal sesi

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    Gollerden sonra stadda yankılanan Kartal sesi

    Maçtan önce takım kadroları anons edilirken, her Beşiktaşlı futbolcu isminin söylenmesiyle beraber stadda yankılanan ve yine her golden sonra golü atan oyuncumuzun adı söylenirken duyduğumuz ve her Beşiktaşlının telefonunda olmazsa olmazı Kartal Sesini sizlerle paylaşıyorum.
    Bu linkten indireceğiniz .rar dosyası içerisinde 4 adet kartal sesi var, birbirlerine benzeseler de ses şiddetleri farklı farklı...

    https://www.mediafire.com/?a6a125frkvy992y
    alternatif https://drive.google.com/open?id=0B1...Nnc&authuser=0

    @Ozgur Gunkordu @Nadir Eşme @Muhammed Dilek @Leyla Erkalay @İshak Tintaş @Arda Çelikmaden @Mert Erdinç

    #2
    Çok makbule geçti abi, eyvallah

    Yorum Yap


      #3
      Çok hoşuma gidiyor.Hele gollerden sonra

      Yorum Yap


        #4
        Aslı Fatih Sultan Bakır tarafından gönderilmiş Mesajı göster
        Çok hoşuma gidiyor.Hele gollerden sonra
        Keşke her maçta yapılsa

        Yorum Yap


          #5
          Aslı Muhammed Dilek tarafından gönderilmiş Mesajı göster
          Aslı Fatih Sultan Bakır tarafından gönderilmiş Mesajı göster
          Çok hoşuma gidiyor.Hele gollerden sonra
          Keşke her maçta yapılsa
          Bu sezon içeride oynadığımız her maçta yapıldı diye hatırlıyorum

          Yorum Yap


            #6
            4 tane var içinde. Hangisi en iyisi diye sürekli dinliyorum. Loop'a girdim valla. Keşke 1 tane olsaydı

            Yorum Yap


              #7
              Aslı Fatih Sultan Bakır tarafından gönderilmiş Mesajı göster
              Aslı Muhammed Dilek tarafından gönderilmiş Mesajı göster
              Aslı Fatih Sultan Bakır tarafından gönderilmiş Mesajı göster
              Çok hoşuma gidiyor.Hele gollerden sonra
              Keşke her maçta yapılsa
              Bu sezon içeride oynadığımız her maçta yapıldı diye hatırlıyorum
              Valla ben birtek Konya'daki maçta duydum abi
              Sanırım o da evde izlediğim için oldu. Genelde Bitlis'te ki bi kahvedeyiz. Küçük İnönü diyoz biz oraya. Varsa da eğer duymamam gayet normal

              Yorum Yap


                #8
                Aslı Muhammed Dilek tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                Aslı Fatih Sultan Bakır tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                Aslı Muhammed Dilek tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                Aslı Fatih Sultan Bakır tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                Çok hoşuma gidiyor.Hele gollerden sonra
                Keşke her maçta yapılsa
                Bu sezon içeride oynadığımız her maçta yapıldı diye hatırlıyorum
                Valla ben birtek Konya'daki maçta duydum abi
                Sanırım o da evde izlediğim için oldu. Genelde Bitlis'te ki bi kahvedeyiz. Küçük İnönü diyoz biz oraya. Varsa da eğer duymamam gayet normal
                Doğrudur kardeşim kahve ortamında duyulmaması normal

                Yorum Yap


                  #9
                  Bana da Asi ruh daki haydi kalk ayaga muzigi lazim. Sahaya giriste caliniyor galiba. Sözsüz, sadece muzigini ariyorum.

                  Eski forumda istek konusu vardi. Onu da bulamayinca buraya yazdim
                  En son düzenleyen Tunc Tuna; 23-12-2014, 15:31.

                  Yorum Yap


                    #10
                    edit

                    Yorum Yap


                      #11
                      Aslı Tunc Tuna tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                      Bana da Asi ruh daki haydi kalk ayaga muzigi lazim. Sahaya giriste caliniyor galiba. Sözsüz, sadece muzigini ariyorum.

                      Eski forumda istek konusu vardi. Onu da bulamayinca buraya yazdim
                      bu haydi kalk ayağa şarkısını alarm sesi yapın.Şiddetle tavsiye cidden güneşe yürüyosun

                      Yorum Yap


                        #12
                        Aslı Özcan Sönmez tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                        Aslı Tunc Tuna tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                        Bana da Asi ruh daki haydi kalk ayaga muzigi lazim. Sahaya giriste caliniyor galiba. Sözsüz, sadece muzigini ariyorum.

                        Eski forumda istek konusu vardi. Onu da bulamayinca buraya yazdim
                        bu haydi kalk ayağa şarkısını alarm sesi yapın.Şiddetle tavsiye cidden güneşe yürüyosun
                        Olsa yapcam da bulamadım. Sadece müziğini bulsam zil sesi yapacam.

                        Yorum Yap


                          #13
                          Aslı Özcan Sönmez tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                          Aslı Tunc Tuna tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                          Bana da Asi ruh daki haydi kalk ayaga muzigi lazim. Sahaya giriste caliniyor galiba. Sözsüz, sadece muzigini ariyorum.

                          Eski forumda istek konusu vardi. Onu da bulamayinca buraya yazdim
                          bu haydi kalk ayağa şarkısını alarm sesi yapın.Şiddetle tavsiye cidden güneşe yürüyosun
                          Alarm yaptığım seslerden zamanla soğuyorum ben. O yüzden tavsiye etmiyorum. O sesi başka yerde duyunca sabah uyandığım duyguya kapılıyorum [emoji2]

                          Yorum Yap


                            #14
                            Aslı Tunc Tuna tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                            Aslı Özcan Sönmez tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                            Aslı Tunc Tuna tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                            Bana da Asi ruh daki haydi kalk ayaga muzigi lazim. Sahaya giriste caliniyor galiba. Sözsüz, sadece muzigini ariyorum.

                            Eski forumda istek konusu vardi. Onu da bulamayinca buraya yazdim
                            bu haydi kalk ayağa şarkısını alarm sesi yapın.Şiddetle tavsiye cidden güneşe yürüyosun
                            Olsa yapcam da bulamadım. Sadece müziğini bulsam zil sesi yapacam.
                            sadece müziği varmı abi onun ben hiç duymadım varsa hakkaten güzel olur.Kes desem müziksiz kısmı kısa bulan hakkaten paylaşırsa güzel olur.

                            Yorum Yap


                              #15
                              Takım sahaya çıkarken sadece müzik çalınıyor diye hatırlıyorum.

                              Yorum Yap

                              Hazırlanıyor...
                              X