Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Eskişehir Kartalları

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    #31
    https://www.facebook.com/groups/259466840767325/

    Arkadaşlar böyle bir oluşum yıllardır var Eskişehir'de.
    Deplasmanlara yeterli sayı çıktığı taktirde otobüs, araba kaldırılır.
    Her maç toplu olarak Twenty Six Aquarium'da izlenir, gayet aktif zaten grup..
    Facebooktan iletişime geçebilirsiniz, ben mezun oldum ve artık Adana'dayım

    Yorum Yap


      #32
      OgüBjk olarak duyurular olacaktır, sezon başladığı zaman buradan da yazarım tanışır kaynaşırız

      Yorum Yap


        #33
        Anadolu Üniv'deyim bende ilk sene pek kovalamadım böyle şeyleri. Bi organizasyon toplu maç izleme vs. olursa gelirim.

        Yalnız geçen sene birkaç kez denk geldi eskişehir taraftarı cafe cafe gezip formalı eleman arıyordu ya. Hatta son gs maçında tango'daydım gelip bakıp gittiler dışardan. Dışarı çevik kaynıyordu.

        Formayla felan gezmek büyük sıkıntı. Adalar'da felan özellikle formayla gördüler mi sıkıntı çıkarıyorlar. Bi iki gsli arkadaşımın başına gelmişti.

        Yorum Yap


          #34
          Aslı Emir Aslan tarafından gönderilmiş Mesajı göster
          Anadolu Üniv'deyim bende ilk sene pek kovalamadım böyle şeyleri. Bi organizasyon toplu maç izleme vs. olursa gelirim.

          Yalnız geçen sene birkaç kez denk geldi eskişehir taraftarı cafe cafe gezip formalı eleman arıyordu ya. Hatta son gs maçında tango'daydım gelip bakıp gittiler dışardan. Dışarı çevik kaynıyordu.

          Formayla felan gezmek büyük sıkıntı. Adalar'da felan özellikle formayla gördüler mi sıkıntı çıkarıyorlar. Bi iki gsli arkadaşımın başına gelmişti.
          Evet kardeşim, az kavga etmedim burada yerliler ile özellikle bu sene eskişehir çok kötü giderse gerçekten daha da sıkıntı

          Yorum Yap


            #35
            Burdaki arkadaslarla haberleselim o zaman ozelden numaralari falan alalim beraber izleyelim maclari..

            Yorum Yap


              #36
              varmı hafta sonu için bir maç organizasyonu

              Yorum Yap


                #37
                bence pazar maça burdan geleceklerle toplanıp gidilebilinir

                Yorum Yap


                  #38
                  Aynen toplanalım o zaman yavaş yavaş

                  Yorum Yap


                    #39
                    Yarından itibaren artık Eskişehir'deyim ben de. Lizbon maçı ve akabinde Eskişehir maçı için herhangi bir etkinlik, organizasyon vs varsa bilgilendirebilir misiniz? Osmangazi üniversitesindeyim bu arada.

                    Yorum Yap


                      #40
                      Bu aralar Esogü'de stand açılacak... Oralara da gidin ve arkadaşlarınızı götürün yavaştan tanırsınız bizim gençleri.
                      Ben Eses maçında vipte olacağım. Passolig sebebiyle girmeyecektim ama vip için öyle birşey istemiyorlarmış nasıl bir mantıksa artık Tff'ninki...

                      Yorum Yap


                        #41
                        Oluşum için vatsap grubu kurulması gayet iyi olur...
                        Çalışıyorum ben burda, o yüzden ünideki arkadaşlarla iletişime geçip organizasyon yapılmalı

                        Yorum Yap


                          #42
                          Arkadaşlar kurduk vatsap grubunu
                          Özelden numaralarınızı bana bildirirebilirsiniz

                          Yorum Yap


                            #43
                            https://twitter.com/cArsi_eskisehir

                            Yorum Yap


                              #44
                              http://forum.forzabesiktas.com/showt...Eski%C5%9Fehir

                              buradan devam...
                              konu kilit

                              Yorum Yap


                                #45
                                Academy Beşiktaş vardı yıllar önce. .yavuz abiler filan. Noldu acaba?

                                GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

                                Yorum Yap

                                Hazırlanıyor...
                                X